Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز جمعه بین تیم های شاهین شهرداری بوشهر و شهرخودرو مشهد برگزار شد که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۴ در بوشهر آغاز شد، تیم شهرخودرو اولین مسابقه اش بدون یحیی گل محمدی سرمربی خود را تجربه می کرد و نتوانست برابر شاهینِ قعرنشین به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه در حالی رقم خورد که شاهین در دقیقه ۲۹ با اخراج حسین مالکی ۱۰ نفره شده بود.

شهرخودرو با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند. شاهین هم با این نتیجه ۷ امتیازی شد و کماکان قعرنشین لیگ برتر است.

قرار بود استقلال تهران و فولاد خوزستان هم امروز در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم بروند که این مسابقه لغو و به زمان دیگری موکول شد.

سایر مسابقات این هفته روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود.

کد خبر 4827897

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام تختی رقابتهای انتخابی المپیک کشتی آزاد فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین مسابقه سال برای پیام نیازمند خوب پیش نرفت. او با وجود پیروزی تیمش در نیمه اول به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان روی پا مجبور به ترک زمین شد و به همین دلیل شانس حضور در اردوی تیم ملی و بازی مقابل ترکمنستان را نیز از دست داد.

در ابتدا گمان می‌شد که مصدومیت پیام نیازمند خیلی جدی نباشد، اما این دروازه‌بان که برای اولین مرتبه طی سال‌های حضور در سنگر سپاهان با آسیب دیدگی مواجه می‌شود، نبرد حساس برابر تراکتور را هم به همین دلیل از دست داد و سپس به همراه رضا شکاری دو غایب بزرگ سپاهان مقابل صنعت نفت در آبادان بودند تا در روزی که غیب شکاری در بخش هجومی تیم و همینطور نیازمند در خط دروازه به وضوح دیده شد، مورایس و شاگردانش با شکست ناامید کننده 2 بر یک به اصفهان برگردند.

رقابت‌های لیگ برتر در چارچوب هفته بیست و چهارم روز پنج شنبه آغاز می شود و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت، اما پیش از برگزاری این هفته آخرین دیدار معوقه مسابقات نیز برگزار خواهد شد و سپاهان این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان به رتبه سوم جدول صعود کند.

در این مسابقه به نظر می‌رسد پیام نیازمند با پشت سر گذاشتن مصدومیت، پس از غیبت در 4 بازی تیم ملی و سپاهان سرانجام شرایط حضور در ترکیب را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • تیم گاسپرینی و کسب یک برد از ۷ بازی اخیر سری آ؛ توقف خانگی آتالانتا مقابل هلاس ورونا
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!
  • اوسمار گوی سبقت را از یحیی گل‌محمدی ربود
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • توقف بولونیا مقابل مونتزا؛ دومین تساوی ۰-۰ پیاپی شاگردان موتا
  • گزینه جذاب برای یحیی گل‌محمدی؛ تیم جدید او مشخص شد؟