Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،همزمان با سراسر کشور، مردم دشمن شناس و با بصیرت آبادان و خرمشهر پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی و تکریم خانواده‌های داغدار حادثه هواپیمای اوکراینی، همدردی خود را با خانواده­ های داغدار این حادثه غمبار اظهار و از جانفشانی­ های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، فداکاری و رشادت­ های چهل ­سالۀ سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه­ های گوناگون حمایت و قدرشناسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راهپیمایی باشکوه حضور قشرهای مختلف مردم به چشم می خورد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه سپاه پاسداران امام جمعه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در جمع فرماندهان این منطقه پدافندی گفت: اقتدار، دوری از تشریفات و هوشیاری، از دیگر خصوصیات متمایز ارتش کشورمان با نیرو‌ها و قوای مسلح سایر کشور‌ها است.   وی با بیان اینکه مشروعیت ارتش جمهوری اسلامی ایران به تأیید ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) است، اظهار کرد: امروز ارتش و سایر نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا به عنوان جانشین امام راحل، با اقتدار در راستای دفاع از میهن اسلامی، ثابت قدم ایستاده اند.   وی با اشاره به خدمات ارزنده و چشمگیر ارتش در عرصه‌های گوناگون، افزود: این نیرو با پایبندی به معارف اسلامی نه تنها در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرد، بلکه بعد از جنگ نیز درعرصه‌های مختلف به امداد رسانی و کمک به مردم، حضوری فعال و نقشی تعیین کننده داشته است.   وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیرو‌های مسلح با اتکا به منابع داخلی در شرایط مختلف، با حفظ اقتدار و صلابت خود، بر تمام مشکلات فائق آمده و اجازه هرگونه تحرک و زیاده خواهی را از دشمنان نظام و انقلاب سلب کرده اند.    خلیل آبادی به نقش پر رنگ ارتش در راستای خدمت به نظام و مردم اشاره کرد و گفت: ارتش علاوه بر نقش آفرینی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، بعد از آن هم به عنوان بازوی توانا در خدمت مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری بوده است.   جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با تاکید بر حفظ آمادگی و توان بالای دفاعی ارتش در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: ارتش و سایر قوای مسلح کشور امروز در اوج آمادگی به سر می‌برند و آماده هستند تا در هر سطحی با تهاجمات دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مقابله کرده و به تمام کسانی که چشم طمع به این آب و خاک دارند، درسی فراموش نشدنی دهند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • تحقق وعده صادق نشان از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد