Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در منزل دو شهید حادثه‌هواپیمایی با خانواده‌ و بازماندگان این سانحه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در منزل خانواده مرحومه مریم ملک از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف به نمایندگی از رئیس جمهور با خانواده این جانباخته سانحه سقوط هواپیمایی مسافربری اوکراینی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی در این دیدار اظهارداشت: شنیدن خبرسقوط هواپیمای اوکراینی برای همه ایرانیان تلخ و دردناک بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور در این دیدار ضمن اظهار همدردی با خانواده‌ قربانی این حادثه دردناک، برای آن مرحومه از درگاه الهی، غفران و رحمت الهی، و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

* دیدار با خانواده مهدیه حاجی قاسمی و آرسام و آرنیکا نیازی

رئیس دفتر رئیس جمهور در منزل خانواده مهدیه حاجی قاسمی و آرسام و آرنیکا نیازی؛ فرزندان این مرحومه که در این سانحه هوایی جان باختند، حضور یافت و به نمایندگی از رئیس جمهور با خانواده این جان‌باختگان سانحه هوایی سقوط هواپیمایی مسافربری اوکراینی نیز دیدار کرد.

واعظی در این دیدار هم تاکید کرد: وظیفه دولت و قوه قضاییه برقراری عدالت و گزارش دهی به مردم و خانواده های این جان‌باختگان است و دولت و رئیس جمهور از لحظه اطلاع از این فاجعه بزرگ و تلخ با تمام توان بدنبال شفاف شدن و اطلاع رسانی درباره این سانحه هوایی است.

رئیس دفتر رئیس جمهور در این دیدار ضمن اظهار همدردی با خانواده‌ قربانی این حادثه دردناک، برای وی از درگاه الهی، غفران و رحمت الهی، و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده رئیس جمهور محمود واعظی سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

پیشتر نیز دیدارهایی میان رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان و همچنین اعضای هیأت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

همچنین در این سفر ۸ سند همکاری هم بین وزرای دولت های ایران و پاکستان در موضوعات تجاری، اقتصادی، امنیتی، حمل و نقل، قضایی، فرهنگی و ... به امضا رسیده است.

کد خبر 846444 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه پاکستان

دیگر خبرها

  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • عکس/ دیدار رئیس جمهور با نخبگان ایالت پنجاب
  • رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • رئیسی به لاهور سفر کرد
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی