Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: برخی تلاش کردند که حادثه هواپیمای اوکراینی را به مسئله اول و آخر کشور تبدیل کنند و تحرکات اخیر دشمن را مورد غفلت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌ الاسلام سید‌ محمدنبی موسوی‌ فرد» امروز (جمعه 27 دی) در خطبه های نمازجمعه این هفته اهواز، با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: این حادثه کام همه مردم ایران را تلخ کرد و اما برخی از این حادثه سوء استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه برخی به خیابان ها ریختند و شعارهایی سردادند که برخی از شعارها علیه سردار شهید هاشمی بود تصریح کرد: این افراد با عمل خود به چند میلیون ایرانی جسارت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح هر کشور ناموس آن کشور هستند اضافه کرد: همه نیروهای مسلح کشور همواره در برابر دشمن ایستادگی کردند ولی بیشتر همجه های دشمن علیه سپاه بود.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در طول ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران در عرصه‌ های مختلف از جمله دفاعی، سازندگی و مقابله با بحران‌ ها حضوری درخشان داشته است ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح در کنار همدیگر و با اقتدار در مسیر دفاع از انقلاب و میهن اسلامی شجاعانه و پر افتخار ایستاده اند.

 

وی تاکید کرد: در این سال‌ ها هیچ کسی جرأت نکرده حتی یک تیر به سمت آمریکا شلیک کند اما نیروهای سپاه توانستند با نیروهایی مانند سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس که به گفته مقام معظم رهبری مکتب و اندیشه هستند به آنها سیلی بزنند.

 

حجت الاسلام موسوی فرد ابراز کرد: سردار حاجی زاده اعلام کردند که سقوط هواپیما خطا بوده و در حالی که بسیاری از مسئولان در جهان در حوادث مشابه هیچ گاه علت حادثه را اعلام نمی کنند.

 

وی با بیان اینکه این حادثه زمانی زخ داد که ما در شرایط تهاجم بودیم ادامه داد: مسئولان خطوط هوایی نباید اجازه پرواز به هیچ هواپیمایی را می‌ دانند و به جای پاسخگویی می‌ گویند که مسببان این حادثه باید محاکمه شوند، درحالی که سپاه ایثار کرد و تقصیر را گردن خود انداخت.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه برخی تلاش کردند که حادثه هواپیمای اوکراینی را به مسئله اول و آخر کشور تبدیل کنند و تحرکات اخیر دشمن را مورد غفلت قرار دهند عنوان کرد: سفیر دولت انگلیس آشکارا در تظاهرات تهران برای مدیریت حضور داشت و تقاضای ما این است که این سفیر از کشور اخراج شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت فاضلاب اهواز اشاره کرد و اذعان داشت: در اهواز ۲۰ نقطه بحرانی مشخص شده و نیاز است که در ۱۰۰ نقطه پمپ نصب شود تا آب ‌های سطحی ناشی از بارندگی‌ های پیش ‌رو و هفته آینده جمع ‌آوری شود.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه ما به دنبال حل مسئله فاضلاب اهواز هستیم اما حل این مشکل به زمان زیادی نیاز دارد عنوان کرد: برخی تلاش می ‌کنند مردم را ناامید کنند اما مردم امیدوار باشند که با حل مشکل فاضلاب، وضعیت آب آشامیدنی نیز مرتفع خواهد شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما فهما رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما سقوط هواپیمای اوکراینی خطبه های نماز جمعه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز ارتش گفت: همکاری و مشارکت ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های بدیع و باشکوهی شد که نمونه بارز و موفق آن در اجرای کامل و بی‌نقص عملیات «وعده صادق» تحقق یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی ارتش قهرمان و دلاور جمهوری اسلامی ایران است، که با حکمت، ژرف‌نگری و درایت بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در یکی از مقاطع حساس تاریخی انقلاب و کشور نامگذاری گردید.
از همان آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش غیور و مکتبی به عنوان بازویی نیرومند برای دفاع از کیان میهن عزیزمان همراه با مردم سلحشور ایران در بزنگاه‌های مهم، تاریخ ساز گردید. مبارزه با بحران آفرینی منافقین، اشرار و ضد انقلاب، حضور مستمر، کوبنده و غرورآمیز در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین تلاش خستگی ناپذیر برای آبادانی کشور پس از دفاع مقدس و امداد و کمک رسانی به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی و دفاع از حدود و ثغور مرزها تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های مجاهدانه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که در حقیقت تبلور و مصداق بارز شجره طیبه است.

امروز، ارتش پرتوان و کارآمد ایران با اتکا به فناوری‌های نوظهور و دستاوردهای بزرگ، در عرصه‌های دفاعی- امنیتی تبدیل به نماد خودکفایی و خودباوری گردیده است و سهم بزرگی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مرهون تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی دلاورمردان ارتش در نیروهای چهارگانه زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی می‌باشد که با نقش آفرینی‌های سرنوشت ساز و راهبردی خود تمامیت ارضی کشور را از گزند دشمنان و بدخواهان حفظ نموده‌اند.
همکاری و مشارکت ارتش با سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه تعامل مثال زدنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به خلق صحنه‌های بدیع و با شکوهی گشت که نمونه بارز و موفق آن در اجرای کامل و بی نقص عملیات «وعده صادق» محقق گردید.

اینجانب با ادای احترام به ساحت پاک شهیدان گرانقدر، جانبازان و ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی و تقدیر و گرامی داشت مقام ایشان، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی را به ارتشیان و آحاد نیروهای مسلح سرافراز و ملت شریف، فهیم و بصیر ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات بیشتر در روند پیشرفت‌های نظامی و تقویت بنیه بازدارندگی کشور را در سایه عنایات حضرت امام عصر ارواحنا له الفدا و تحت زعامت داهیانه و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»

کد خبر 745133

دیگر خبرها

  • سپاه حفاظت هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، ممکن است در دکترین هسته ای کشور تجدید نظر کنیم
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد