Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران - سوم آذرشهر تنها نماینده ایران در بخش فیلم‌های بلند داستانی این جشنواره است. فیلمنامه این فیلم بر اساس یک اتفاق واقعی و با طرح کامبیز صفاری و همکاری ایثار ابومحبوب به نگارش در آمده و در آن به مشکلات احتمالی پیش روی مهاجرانی اشاره می شود که بعد از گذشت سال‌ها به کشور خود برمی‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نگاه فیلم بیشتر متوجه طبقه ای از جامعه ایران امروزی است که کمتر به آن توجه شده، افرادی که سعی می‌کنند خلاف جریان حاکم بر قصه، به جای روی آوردن به خشونت و زد و خورد، با گفت و گو و تعامل مشکل خود را حل کند اما....

طبق اعلام سایت جشنواره فیلم جاده ابریشم دوبلین (Silk Road International Film Festival (SRIFF شنبه ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ این فیلم به نمایش در می آید. در مورد خلاصه داستان این فیلم در سایت جشنواره آمده است: روژا، یک زن مهاجر، که همسر خود را در آلمان از دست داده است ، برای مدیریت میراث خود به کشور خود (ایران) باز می گردد، درک اینکه شوهر او فرزند دیگری از همسر سابقش داشته اوضاع او را پیچیده تر می کند. آروشا بیگی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، خسرو پسیانی، صدف عسگری، احسان امانی، رویا جاویدنیا از جمله بازیگران درام اجتماعی سوم آذرشهر هستند.

این جشنواره که از سال ۲۰۱۲ و به همت دانشگاه دوبلین و با حمایت جشنواره سال نوی چینی (۲۴ ژانویه تا ۹ فوریه) در دوبلین آغاز به کار کرد، غیر از مراسم رسمی که هر ساله حوالی سال نوی چینی برگزار می شود، طی سال نیز شامل جلسات، نمایش فیلم و رویدادهای سینمایی می شود. این جشنواره از ۲۱ تا ۲۵ ژانویه (اول تا پنجم بهمن) و چون سال های دیگر با هدف کاستن از فاصله بین افراد، فرهنگ ها و شکستن مرزها همچنین تقویت همکاری های فرهنگی برگزار می شود. 

 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران سوم آذرشهر نماینده ایران فیلم بلند داستانی اتفاق واقعی مهاجران طبقه جامعه خشونت آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباترین جاده نخلستانی ایران در بوشهر + فیلم

نخلیات شهر آبپخش بوشهر شانه به شانه هم قرار گرفته‌اند و وسعت آن‌ها به بیش از ۲۹ هزار هکتار می‌رسد. محققان بر این باورند که میزان سطح زیر کشت نخلستان‌های آب‌پخش در سطح جهان بی‌نظیر است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ببینید | زیباترین جاده نخلستانی ایران
  • گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • رویداد هنری "بهار هنر انقلاب" در آذرشهر
  • (ویدئو) زیباترین جاده نخلستان ایران
  • زیباترین جاده نخلستانی ایران در بوشهر + فیلم
  • طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • پیشرفت ۶۴ درصدی طرح صنعتی تولید نخ ابریشم
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور