Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:54:35 GMT

خسارت میلیاردی سیلاب به بخش کشاورزی «زرآباد» شهرستان کنارک

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۱۳۰۴

خسارت میلیاردی سیلاب به بخش کشاورزی «زرآباد» شهرستان کنارک

‍‍‍‍‍‍

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس برآوردهای اولیه سیلاب اخیر تنها به بخش کشاورزی بخش «زرآباد» شهرستان کنار واقع در جنوبی ترین نقطه سیستان و بلوچستان نزدیک به هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

فیلم از محمد هوتی‌پور

کد خبر 4827911.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کنارک خسارات سیلاب کشاورزی سیستان و بلوچستان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد بوشهر ایلام گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران قزوین خطبه های نماز جمعه مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد

به گزارش قدس خراسان، احمدرضا پور عباس اظهار کرد: سیلاب امروز خسارتی به مناطق شهری و روستایی بخش سنگان وارد نکرده و روان آب در مسیر کانال‌ها و مسیل‌ها در حال عبور است.

وی تصریح کرد: با توجه به آمادگی ستاد هماهنگی مدیریت بحران بخش سنگان با بهره گیری از چند دستگاه لودر و تراکتور و ایجاد سیل بند از ورود روان آب به روستاهای «مژن آباد و حسین آباد» جلوگیری شد.

بخشدار سنگان خواف ادامه داد: این سیلاب در مسیل‌ها و کانال‌ها در حال عبور است و وارد مناطق مسکونی شهری و روستایی بخش سنگان نشده است.

خالد فقیری مدیر جهاد کشاورزی خواف نیز اظهار کرد: تاکنون خسارتی از بابت سیلاب امروز به بخش کشاورزی این شهرستان گزارش نشده و مراتب در دست بررسی است.

رییس اداره هواشناسی خواف گفت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد وبرق و در نقاط مستعد بارش تگرگ از روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در برخی نقاط این شهرستان پیش بینی شده است.

اسماعیل میرزاده افزود: این بارش‌ها خطر آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها را به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد