Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:04:04 GMT

واکنش زیدان به برکناری والورده

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۱۳۱۰

واکنش زیدان به برکناری والورده

سرمربی رئال مادرید نسبت به اخراج سرمربی پیشین بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه در هفته بیستم لالیگا به مصاف سویا می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: نباید چیزی را عوض کنیم و باید به این روند ادامه دهیم. فتح سوپرجام اسپانیا چیزی را عوض نکرد. ما روز به روز کار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می خواهیم به خوب تمرین کردنمان ادامه دهیم. فصل خیلی طولانی است. سویا حریف سرسختی برای ما خواهد بود.

سرمربی رئال مادرید درباره احتمال این که ایکر کاسیاس روزی رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا شود، گفت: از برنامه‌های کاسیاس خبر ندارم. مانند همیشه برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم اما نمی‌خواهم خود را وارد چنین بحث‌هایی کنم.

بازیکنان سویا قرار است پیش از آغاز بازی برای رئال مادرید تونل افتخار تشکیل دهند. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: نمی‌دانم این موضوع کمکی به ما می‌کند یا نه. هر کسی عادت‌های خاص خودش را دارد و اگر این کار را نمی‌کردند آن را می‌پذیرفتیم. ما فاتح سوپرجام شدیم اما آن‌ها به سانتیاگو برنابئو می‌آیند تا یک بازی فوتبال برگزار کنند و تنها به این موضوع فکر خواهند کرد. ما هم باید تمرکزمان روی بازی باشد و نه به اتفاق‌های پیش از بازی.

یولن لوپتگی، سرمربی سویا که سابقه هدایت رئال مادرید را داشت به برنابئو بر می‌گردد. زیدان درباره سرمربی اسپانیایی گفت: نمی‌خواهم در این رابطه توضیحی بدهم. در هر لحظه باید زندگی کنید. او می خواست عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشد. لوپتگی یک سرمربی است و آن را همیشه نشان داده است. نمی‌خواهم در مورد زمان حضورش در مادرید صحبت کنم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که سرمربی خیلی خوبی است.

ارنستو والورده بامداد سه‌شنبه برکنار شد تا کیکه ستین هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد. زیدان در مورد این اتفاق گفت: نمی‌خواهم خود را وارد چنین مسائلی کنم. در ابتدا ابراز تاسف می کنم. شرایط خوبی نیست. او نشان داد سرمربی خیلی خوبی است و برایش احترام قائل هستم. شرایط در باشگاه‌های بزرگ این چنین است و تغییر نخواهد کرد. می‌دانم اگر در دو بازی شکست بخوریم مانند یک ماه و نیم پیش از من دوباره انتقاد خواهند کرد. نمی‌توانیم همیشه خوب بازی کنیم. باید تلاش کنیم تمام توان‌مان را به کار ببریم و سپس این شما هستید که می‌گویید خوب هستیم یا بد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارنستو والورده زین الدین زیدان رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟

ژاوی هرناندس قاطعانه گفته که تصمیمش را تغییر نخواهد داد و فراتر از پیامدهای مالی حذف از لیگ قهرمانان اروپا، این شکست می‌تواند خروج او را سرعت ببخشد. در حالی که مقامات بارسلونا در هفته‌های اخیر سخت تلاش می‌کردند او را متقاعد به ماندن کنند، شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند او را زودتر از موعد نیز از باشگاه دور کند.

به نقل از روزنامه آاس، شکست در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید می‌تواند باعث جدایی زودهنگام ژاوی شود، و بارسلونا ممکن است تصمیم بگیرد برنامه جانشینی او را تسریع بخشد. رافائل مارکس، سرمربی بارسا اتلتیک، محبوب‌ترین گزینه برای هدایت بارسلونا است، زیرا بلوگرانا بودجه لازم برای جذب یک مربی برجسته‌تر را ندارد.

رلوو نیز معتقد است که پایان دوران ژاوی در بارسلونا فرا رسیده و به گفته‌های ژاوی مبنی اینکه اگر بارسلونا جامی نبرد از باشگاه خواهد رفت، اشاره می‌کند. همه در تلاش بودند تا ژاوی را راضی به ماندن کنند اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا خط پایانی بر همه چیز بود.

سرمربی جوان بارسلونا بارها اشاره کرده که از عدم احترام رسانه‌ها و عدم قدردانی از دستاوردهای او به همراه فشار زیادی که این شغل در پی دارد ناراضی است و قصد کناره‌گیری دارد. شکست مقابل پی‌اس‌جی بیشتر ناامیدکننده بود تا فاجعه. در صورتی که اگر برنده می‌شد اعتباری که در بین هواداران و مقامات پیدا می‌کرد به شدت بالا می‌رفت و مطمئنا تلاش برای نگه داشتنش در باشگاه افزوده می‌شد.

این خبر در حالی منتشر شده که یکشنبه هفته آینده بارسلونا در ال‌کلاسیکو باید مقابل رئال‌مادرید قرار بگیرد.

 

دیگر خبرها

  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • واکنش بازیکنان رئال مادرید به لوگوی منچسترسیتی +ویدئو
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان