Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به اتحاد نیاز داریم و این‌که قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دستهایمان در دست هم باشد به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم و مسیر مقاومت را کاملا طی کنیم.

به گزارش ایسنا، سردار سلامی در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب گفت: ما اول از همه به قلب‌های محکم مردم ایران نیاز داریم که دل‌هایشان باید آرام، مطمئن و امیدوار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما دشمن را خیلی به عقب بردیم و کشور هم به مرحله‌ای از سرافرازی و ثبات رسیده است. ما به اتحاد نیاز داریم و این‌که قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دستهایمان در دست هم باشد به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم و مسیر مقاومت را کاملا طی کنیم. ما به تحربه‌های قوی و نزدیک دریافتیم که راه عبور ما از فراز اراده  دشمن ایستادگی است اما نه ایستادگی در سکون بلکه ایستادگی در حال حرکت.

بنا بر گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سلامی گفت: باید جلو برویم و ایران را بسازیم و پیشرفته کنیم و آن را به نماد یک کشور درخشان در عالم تبدیل کنیم و این هدف را تعقیب می‌کنیم و این از هدف‌هایی است که ما به آن زود می‌رسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سردار سلامی نماز جمعه مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان وی با اشاره به اینکه، 50 درصد حملات سایبری کل دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران است، افزود: ماهیت دشمن دشمنی است و به همین میزان هم رفتارهای فرهنگی و محتوایی، دشمن علیه ایران است.
فرماندهی انتظامی گلستان با تاکید براینکه، دشمن وحدت ما را نمی تواند ببیند، بیان کرد: طرح و پروژه دشمن کشوری است و دشمن حتی درصدد است که حتی این شال را هم از سر دختران ما بردارد و آنها تمام ابزار و امکانات خود را بکار بستند تا به اهدافشان برسند. امروز تمام هدف شبکه های ماهواره ای این است که کوچکترین سلول تمدن ایران زمین یعنی خانواده را بزنند و در این مسیر شیعه و سنی برایش مهم نیست.
سردار دادگر با بیان اینکه، ترکمن صحرا مردمانی بزرگ و دوست داشتنی دارد، اظهار کرد: این مردم پشتیبان انقلاب و نظام هستند و در این راستا علما و روحانیون اهل سنت نقش تاثیرگذاری در حفظ و پشتیبانی از امنیت و نیروی پلیس دارند.
وی ابراز داشت: جنگ تمام عیار دشمن در فتنه سال 1401 خودش را متحول کرد، اما این فتنه و نقشه شوم دشمن با بزرگواری و بصیرت علمای اهل سنت و اجتماع عظیم اهل سنت و تشیع در مصلی گرگان مشت محکمی بردهان دشمنان بود که نه فقط برای کشور بلکه برای همه جهان این پیام را رساند که جمهوری اسلامی ایران جای تفرقه نیست و چه شیعه انگلیسی و چه اهل سنتی که پشتوانه اش امریکا است نمی تواند هیچ خللی در وحدت و همدلی استان گلستان وارد کند.

سردار دادگر بیان کرد: امروز حقانیت جمهوری اسلامی ایران در ماهیت دشمنان است و همانطور که مشاهده می کنیم اسرائیل کودک کش 200 روزاست که بیش از 33 هزار خواهر و برادر و کودکان اهل سنت را می کشد و پروژه دشمن را در مسلمان کشی تکمیل کرده و ماهیت خود را نشان داده است.
وی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل غده سرطانی اسرائیل افتخاری برای جمهوری اسلامی و همه مردم است، بیان کرد: ما با موشک های نسل اول مان به مصاف آخرین نسل پدافندی امریکا، فرانسه و انگلیس رفتیم و ندای الله اکبر 
مردم غزه در هنگام پرتاب موشک ها قلب ما و همه مسلمانان عالم را شاد کرد. 
فرماندهی انتظامی گلستان با تاکید براینکه امروز ماهیت پلید انگلیس و امریکا برهمگان نمایان شده است، گفت: امروز وقتی جلوی کاخ سفید پرچم امریکا به آتش کشیده می شود و یا اینکه در ورزشگاه های روپا پرچم فلسطین بالا می رود نشان از قدرت ما می باشد.
سردار دادگر، آمیخته شدن خون سربازان شیعه و سنی را در حادثه های تروریستی اخیر در کشور را افتخارآفرین و وحدت آفرین عنوان کرد و گفت: امروز تمام رزمندگان خط مقدم مقابله با صهیونیسم دلشان به جمهوری اسلامی ایران گرم است و انشاالله به زودی شاهد پیروزی جبهه مقاومت باشیم.
وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه طرح نور از 25 فروردین آغاز شد، گفت: نقش آفرینی علما در ترکمن صحرا نتیجه بخش خواهد بود و ما در این راستا سه گام تذکر از راه دور با ادب و گذرا را مدنظر گرفته ایم. 
فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به اینکه، برخی رفتارها تحت تاثیر فضای مجازی صورت گرفته است، افزود: بنا به تعبیری، کشتی وجود انسان با یک سوراخ غرق می شود. امروز جوان ما نیز چنین شرایطی دارد و فضای مجازی می تواند ذهن جوانان ما را سوراخ کند.
سردار دادگر با بیان اینکه، ترکمن صحرا و سرزمین وحدت و برادری با وجود علما و روحانیون سیعه و اهل تسنن در مقابل دشمنان و دنیای استکبارعلمش برپا و استوار بوده است، گفت: وحدت ما وحدت دلی و قلبی است و حجت الاسلام دیلم و مرکز اسلامی گلستان هم محور وحدت در منطقه هستند و اهل سنت استان با حضور پرشور خود در استقبال از رئیس جمهور، روز قدس و سایر مناسبت ها وفاداری خود را به این آب و خاک نشان داده اند.

دیگر خبرها

  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی
  • سه پیام اصلی رهبرانقلاب بعد از تنبیه سخت
  • سپاه در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر/اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح/لزوم استمرار نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن
  • نجات محیط زیست با آگاهی بخشی مناسب/ احیاء زمین نیاز به اراده ما دارد
  • موسیالا و مزراوی، اسلحه توخل برای عبور از کانترپرس آرسنال / نکته فنی