Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو پس از تساوی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد:بازی از لحاظ کیفی مشکی نداشت اما مسائل فنی درگیر مسائل حاشیه ای شد تا بازی از روند خود خارج شود. 20 دقیقه اول بازی خوب بود دو تیم شرایط خوبی داشتند و ما 2 -3 موقعیت خوب داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:بازیکنانی همچون آقای صادقی آقای خلعتبری و آقاجان پور که در اختیار نداشتیم دستمان خالی بود.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو تصریح کرد:اتفاقات درون زمین بازی را تحت تاثیر قرار داد و روند داروی و فنی از شرایط خود خارج شد جای تاسف دارد با توجه به خاطرات خوبی که با مردم بوشهر داشتم این اتفاقات بسیار ناراحت کننده بود و زیبنده مردم این شهر نبود.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شاهین شهرداری شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگویی به تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل پرداخت.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (پنجشنبه، ۳۰ فروردین) در گفت‌وگوی ویژه خبری به تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل پرداخت و گفت: پنج استان تحت تأثیر بارش‌های اخیر قرار گرفته‌اند که بیشترین آن را در استان سیستان و بلوچستان شاهد بودیم.وی با بیان اینکه در جنوب کرمان نیز بارش تندی در شب گذشته وجود داشت، افزود: طبیعتاً اضافه بر برکاتی که این بارش‌ها داشته و سدهای استان و استان‌های همجوار را پر کرده اما خسارات و مشکلاتی هم برای مردم عزیزمان به وجود آورده است.

وزیر کشور اظهار کرد: در جنوب سیستان و بلوچستان ۵ شهرستان تحت تاثیر این قرار گرفت به گونه ای که دو راه اصلی را دچار مشکل کرد که انشالله امیدواریم تا شب این مشکل حل شود.وحیدی ادامه داد: ارتباط زمینی یک تعدادی از روستاها قطع بود که از طریق بالگردها امکانات به آن‌ها رسانده می‌شود، از اتفاقات خوب این حادثه آن بود که ما هیچ‌گونه تلفات جانی نداشتیم.وی افزود: کسانیکه از نظر بهداشتی و درمانی نیازمند به کمک باشند، بالگردها و هلال احمر در حال رسیدگی هستند، در بعضی از روستاها که اتصال برق قطع شده است، وزارت نیرو مشمول به حل این مشکل است.

وزیر کشور تأکید کرد: مسئولان ما در منطقه برای حل مشکلات مردم حضور دارند و همه آن‌ها از همان لحظات اولیه در منطقه بسیج هستند.وحیدی با بیان اینکه امیدواریم راه‌ها تا امشب باز شود و بخش عمده اتصال برق نیز حل شود، گفت: تخلیه آب از منازل و تأمین اقلامی که دچار حادثه شده است، به سرعت جبران می‌شود.وزیر کشور در پایان گفت: بارشی که انجام شده نزدیک به ۲۷۰ میلی‌متر بوده که در نوع خود بسیار سنگین و بی‌سابقه بوده است ولی با این وجود تا به حال مدیریت شده است تا کمترین مشکل را برای مردم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • مردم دشتیاری استان سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب
  • مردم دشتیاری درگیر سیلاب
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • تولید نان سنتی در بوشهر شرایط خوبی ندارد
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد