Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعه گرفتن امتیاز میزبانی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ایران تاکنون با امنیت کامل از تیم‌های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کرده و برگزاری باشکوه فینال لیگ قهرمانان آسیا که با همکاری همه مسئولان انجام شد و تحسین AFC در مراسم اخیر قرعه‌کشی لیگ قهرمانان را به همراه داشت  شاهدی بر این مدعاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هیچ‌وجه نه کوتاه خواهیم آمد و نه اجازه می‌دهیم که به میزبانی تیم‌های ایرانی خدشه وارد کنند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم جوسازی برخی در کویت تا چه حد صحت دارد ولی اگر صحت داشته باشد و ما کوتاه بیاییم و آنها بگویند در ایران بازی نمی‌کنیم اشتباه بزرگی است. یک روز مقابل عربستانی‌ها کوتاه آمدیم و الان هم اگر در قبال بازی استقلال کوتاه بیاییم، فردا این موضوع گریبان پرسپولیس و تیم‌های دیگر را هم می‌گیرد. باید جلوی این موضوع بایستیم و اجازه ندهیم که کشورهای دیگر از طریق فوتبال و به بهانه‌های واهی امنیت کشور را زیر سوال ببرند.

انصاری فرد تاکید کرد: در خاورمیانه و غرب آسیا هیچ جا امن‌تر از ایران نیست. وزیر ورزش هم تضامین لازم را به AFC اعلام کرده و ما هم در باشگاه پرسپولیس پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم. قویا باید جلوی این مسائل ایستاد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در همان سالی که به فینال آسیا رفت متاسفانه بازی‌های زیادی را در کشور ثالث انجام داد. بازیکنان تیم خسته شدند و چند بازی در مراحل حذفی در کشورهای دیگر انجام شد و تیم از حمایت هواداران خود محروم شد. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و امنیت کامل در ایران برقرار است و باید جلوی شیطنت‌ها ایستادگی کرد و هشیار بود.  

وی در پایان گفت: این حق تیم‌های ایرانی است که از حضور تماشاگرانشان بهره ببرند. این راهی است برای تضعیف فوتبال ایران و جریانات سیاسی در آن دخیل است ‌اما فکر می‌کنم بهتر است AFC به سابقه خوب ایران در برگزاری بازی‌های بین‌المللی نگاه کند و در برابر هرگونه جوسازی و ادعاها و درخواست های غیرواقعی بایستد.

43257

کد خبر 1343277

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس نمایندگان کوتاه آمد/ لایحه کمک به کی‌یف به رای گذاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، مایک جانسون، سخنکوی مجلس نمایندگان آمریکا وعده داده است تا لایحه پیشنهادی جو بایدن، رییس جمهور این کشور برای کمک به اوکراین را که مدت‌ها در کنگره مسدود مانده است، پیش برده و به تصویب برساند.

این لایحه پیشنهادی به دلیل مناقشه حزبی، ماه‌ها در در کنگره آمریکا به بن‌بست خورده است. براساس گزارش‌ها، جانسون در جلسه‌ای پشت درهای بسته، به جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان گفته است که تمایل دارد تا لایحه مستقلی را صرفا برای تامین کمک نظامی برای کی‌یف، به رای بگذارد. همچنین انتظار می‌رود که مجلس نمایندگان لوایح جداگانه‌ای درباره تامین کمک برای اسراییل و تایوان را نیز به رای بگذارد.

نیویورک‌تایمز به نقل از جانسون مدعی شد: می‌دانیم که جهان چشم به واکنش ما دوخته است. رهبران روسیه، چین و ایران منتظرند تا ببینند که آیا آمریکا در کنار متحدان و منافعش در سراسر جهان خواهند ماند و ما این کار را خواهیم کرد!

جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان تاکنون از تصویب لایحه کمک خارجی که باید اکتبر پارسال پیشنهاد داد، خودداری کرده‌اند؛ این لایحه شامل کمک ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین است.

تاخیر در ارسال کمک برای اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور این کشور و سایر مقامات کی‌یف را آشفته کرده است. آنها تلفات گسترده و فزاینده در میدان جنگ با روسیه را ناشی از کمبود سلاح و مهمات خارجی و سامانه‌های پدافندی می‌دانند. زلنسکی هفته پیش هشدار داد که اگر کنگره(آمریکا) به اوکراین کمک نکند، این کشور جنگ را خواهد باخت.

کد خبر 6079652

دیگر خبرها

  • مجلس نمایندگان کوتاه آمد/ لایحه کمک به کی‌یف به رای گذاشته می‌شود
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است
  • خبری بد و جنجالی برای استقلال و پرسپولیس/ حذف قطعی یکی از این دو تیم از آسیا
  • مالکیت استقلال و پرسپولیس تفکیک نمی‌شود
  • یک ادعای جنجالی؛ استقلال از آسیا حذف می‌شود یا پرسپولیس؟
  • البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد
  • سلاح ورزی: هیات رییسه اتاق اجازه دخالت دولت را ندهد
  • انزجار عمومی صهیونیست‌ها از بنیامین نتانیاهو/ بی بی ما را وارد جنگ کرد
  • خشم صهیونیست‌ها از بنیامین نتانیاهو/ بی بی ما را وارد جنگ کرد