Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع به دیدار فینال اوزان 97 و 125 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات که جزء رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود در سه رشته فرنگی، زنان و آزاد برگزار می شود که مسابقات کشتی آزاد از ساعت 13 امروز و با برگزاری رقابت های اوزان 97 و 125 کیلوگرم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا را با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در این مرحله در یک کشتی زیبا با نتیجه 11 بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا گذشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس است.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نیک ماتوهین از آلمان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. زارع در دیدار پایانی به مصاف بیلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه می رود.

دیدارهای فینال اوزان فوق امشب برگزار می شود.

مسابقات 8 وزن دیگر فردا (شنبه) برگزار می شود که بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان 65 و 74 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایتالیا ایران رقابت کشتی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور

سعید اسماعیلی، محمدرضا رستمی، محمدهادی ساروی و رسول گرمسیری به فینال مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند و امیررضا ده‌بزرگی راهی دیدار رده‌بندی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان و در شهر بیشکک، روزهای بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم فروردین برگزار می‌شود. تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با هدایت حسن رنگرز و راهی این رقابت‌ها شده است. مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است که در پایان مسابقات نوبت صبح، ۴ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و یک نماینده راهی دیدار رده‌بندی شد.

امیررضا ده‌بزرگی در ۶۰ کیلوگرم، سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در قرقیزستان هستند. وزن ۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده‌بزرگی به رده‌بندی رفت

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۷ شرکت‌کننده دارد، امیررضا ده‌بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با جوی هوانگ از چین تایپه سرشاخ شد که با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. وی در مرحله سوم کشتی‌ها با عزیزاف از تاجیکستان کشتی گرفت و با نتیجه هشت بر پنج به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. ده‌بزرگی در نیمه‌نهایی مقابل شارشنبکوف از قرقیزستان روی تشک رفت و با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد تا راهی دیدار رده‌بندی شود.

وزن ۶۷ کیلوگرم‌: آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال

در وزن ۶۷ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۱۵ نفر برگزار می‌شود، سعید اسماعیلی در دور نخست به مصاف لی‌لی از چین رفت که توانست با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و در دومین کشتی مقابل فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان روی تشک رفت و با نتیجه هشت بر صفر حریف خود را مغلوب کرد و راهی نیمه‌نهایی شد. اسماعیلی، نماینده کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی با آتدایف از ترکمنستان سرشاخ شد که در ۵۶ ثانیه و اجرای باراندازهای دیدنی ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید راهی دیدار فینال شد.

وزن ۷۲ کیلوگرم: محمدرضا رستمی در انتظار طلای آسیا

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده‌اند، محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل جی لنگ از چین روی تشک رفت که با نتیجه پنج بر سه به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه‌نهایی با ساتایف از قزاقستان سرشاخ شد و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد تا مقتدرانه راهی فینال شود.

وزن ۸۲ کیلوگرم: صعود دلاورانه گرمسیری به فینال

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سیجین یانگ از کره جنوبی روی تشک رفت که با اجرای ماهرانه بارانداز هشت بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت. گرمسیری در نیمه‌نهایی به مصاف با کشتی‌گیر قرقیزستان رفت و در یک کشتی حساس و دیدنی با نتیجه ۷بر۷ پیروز شد و به فینال راه یافت. به دلیل اعتراض قرقیزستان نسبت به امتیاز گرمسیری، این مبارزه حدود ۵ دقیقه متوقف شد.

وزن ۹۷ کیلوگرم: ساروی مقتدرانه فینالیست شد

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۰ کشتی‌گیر حضور دارند، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل مصاف بالتمونخ از مغولستان روی تشک رفت و در همان دقیقه اول با اجرای باراندازهای دیدنی ۹ بر صفر پیروز شد تا ضمن خط و نشان کشیدن برای حریفان، به نیمه‌نهایی صعود کند. ساروی در نیمه‌نهایی با وون از کره جنوبی سرشاخ شد و با نتیجه هشت بر صفر به پیروز رسید و راهی فینال شد.

کد خبر 745108

دیگر خبرها

  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • ۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| ساروی، گرمسیری، رستمی و اسماعیلی به فینال رسیدند
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • باخت عجیب دادمرز در فینال به کره‌شمالی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا|۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند