Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به اتحاد نیاز داریم و این‌که قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دستهایمان در دست هم باشد به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم و مسیر مقاومت را کاملا طی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از صدا و سیما، سردار سلامی در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب گفت: ما اول از همه به قلب‌های محکم مردم ایران نیاز داریم که دل‌هایشان باید آرام، مطمئن و امیدوار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه پاسداران افزود: ما دشمن را خیلی به عقب بردیم و کشور هم به مرحله‌ای از سرافرازی و ثبات رسیده است. ما به اتحاد نیاز داریم و این‌که قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دستهایمان در دست هم باشد به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم و مسیر مقاومت را کاملا طی کنیم. ما به تحربه‌های قوی و نزدیک دریافتیم که راه عبور ما از فراز اراده  دشمن ایستادگی است اما نه ایستادگی در سکون بلکه ایستادگی در حال حرکت.

 

سلامی گفت: باید جلو برویم و ایران را بسازیم و پیشرفته کنیم و آن را به نماد یک کشور درخشان در عالم تبدیل کنیم و این هدف را تعقیب می‌کنیم و این از هدف‌هایی است که ما به آن زود می‌رسیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد فهما مسجد طرح ملی فهما مسجد طرح ملی فهما رویداد ملی فهما سردار سلیمانی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سلامی رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می‌آید، گفت: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عدیده با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی مهمترین ویژگی این شهید را  علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود دانست و افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام (ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

وی با اشاره به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش گفت: شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی‌ها باید شهید می‌شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه
  • پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • مراسم انجمن قلم آمریکا لغو شد/ ایستادگی نویسندگان برای فلسطین
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی
  • لحظه برخورد رعد و برق بر فراز آرامگاه بوعلی سینا