Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز - یک دستگاه واحد مسکونی ۲۰۵ متری واقع در منطقه کردستان، خیابان ۲۷ با مبلغ ۵ میلیون تومان اجاره و ۱۵۰ میلیون تومان ودیعه معامله می‌شود. به گزارش پول نیوز، لیست آپارتمان های مسکونی اجاره‌ای در مناطق مختلف تهران به شرح زیر است.   توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قیمت روز اجاره مسکن  آدرس  متراژ قیمت اجاره(تومان) قیمت ودیعه (تومان) محله کردستان ، خیابان 27 205 5,000,000 150,000,000 محله شهران ، خیابان وسک 200 3,000,000 200,000,000 محله جلفا ،خیابان وراج 200 4,000,000 180,000,000 محله پاسداران ، بوستان ششم 210 7,000,000 190,000,000 محله میرداماد ،خیابان قبادیان 290 10,000,000 200,000,000 محله پیامبر  ،گلزار نهم  200 5,000,000 250,000,000 محله گاندی ، خیابان نهم 230 9,000,000 255,000,000

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آپارتمان مسکونی اجاره ای تهران قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مبارز MMA با دست خالی تمساح عظیم‌الجثه را شکار کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- یک مبارز MMA در فلوریدا با دست خالی خود استفاده کرد تا تمساح هشت فوتی (۲.۵ متری) را که در خیابان‌های شمال جکسونویل در حال خزیدن بود، تحت کنترل درآورد.

به گزارش فرارو، مایک دراگیچ، ۳۴ ساله با خانواده اش در یک زمین هاکی در همان نزدیکی بود که از کلانتری منطقه تماسی مبنی بر حضور یک تمساح در خیابان دریافت کرد.

دراگیچ که یک شکارچی تمساح دارای مجوز و کهنه سرباز نظامی است، تجهیزات خود را همراه نداشت، اما به هر حال به این تماس پاسخ داد و به سمت محل موردنظر رانندگی کرد.

وی با استفاده از دست‌ها و پا‌های برهنه‌اش تمساح بزرگ را روی زمین مهار کرد و توانست بدون هیچ وسیله‌ای آن را بگیرد.

ویدئویی که در صحنه گرفته شده، تمساح را در حال خزیدن در سراسر جاده نشان می‌دهد در حالی که دراگیچ در تعقیب پشت آن راه می‌رود. کهنه سرباز، سر تمساح را به سمت پایین فشار داد، تا زمانی که پوزه این موجود روی زمین صاف شود. دراگیچ با کشیدن آرواره‌های تمساح به سمت بالا، دهانش را با یک نوار مخصوص بست.

پس از تحت کنترل درآوردن غول ۲.۵ متری، دراگیچ تمساح را بلند کرد و در حالی که موجود ترسناک را در آغوش داشت، به سمت بزرگراه حرکت کرد.

تماشاگران را می‌توان دید که در خیابان او را تشویق می‌کنند و بسیاری از تماشاچیان موبایل‌های خود را بیرون آورده و فیلمبرداری کردند.

دراگیچ به دلیل حذف تمساح‌ها شهرت پیدا کرده است ده‌ها هزار دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مبارز MMA با دست خالی تمساح عظیم‌الجثه را شکار کرد
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • تعطیلی یک کتابفروشی در تهران
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • خانه به دوشان؛ ۴ دهک توان اجاره مسکن را ندارند
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی