Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین کتاب درباره سیره نبوی و زندگی رسول مکرم اسلام محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) به نگارش «طه اسماعیل» به زبان اوکراینی منتشر شد.

این کتاب ۴۲۴ صفحه ای در یکهزار نسخه چاپ شده است؛ این مسئله به این معناست که خواندن این کتاب در مکان های ویژه ای همچون کتابخانه های مساجد و اداره امور دینی مسلمانان اوکراین (امة) فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کتاب روایتگر وقایع زندگی رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) نیست، بلکه به بررسی وقایع و شرایط پیرامون آن نیز پرداخته است.

کتاب سیره نبوی این امکان را برای خواننده فراهم می کند تا با شخصیت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) از جنبه های مختلف آشنا شود و از بسیاری از حوادث این دوره اطلاع یابد.

نویسنده در این کتاب به تطبیق وقایع دوره صدر اسلام با وقایع تاریخ بین الملل اقدام کرده و تاثیر آن بر زندگی دولتها و ملتها را تحلیل کرده است.

این کتاب حاوی نقشه های توضیحی از مهمترین نبردها در تاریخ امت اسلامی همچون نبرد بدر و نبرد احد است.

کد خبر 4827728

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب اوکراین سیره اهل بیت ع قاسم سلیمانی سردار سلیمانی کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی معرفی کتاب نشست علمی فعالیت های قرآنی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی آیت الله جوادی آملی قرآن نقد کتاب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ایام فاطمیه شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط انتشارات دال و با همکاری مؤسسۀ شمیم برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی،‌ مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آنها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228148 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • کتاب «فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر و لاضرار» منتشر شد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • عکس| غزلی از رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق خواندند برای نخستین بار منتشر شد