Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:06:35 GMT

تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز پس از مدت‌ها بُرد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۱۶۴۴

تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز پس از مدت‌ها بُرد

در این بازی که از هفته سیزدهم این مسابقه‌ها جمعه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم زاگرس با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

دیدار این ۲ تیم که در رده دهم و  یازدهم قرار دارند به ویژه برای تیم زاگرس شیراز از اهمیت زیادی بر خوردار بود چرا که در صورت پیروزی برابر حریف خود می‌توانست فاصله خود را زیاد کند و از خطر سقوط دور بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم زاگرس شیراز در این دیدار خوب بازی کرد و توانست همسایه خود را در جدول مغلوب کند و سه امتیاز حساس و حیاتی را در خانه نگه دارد و به سومین بُرد خود در این فصل هم برسد.

بتول قاسمی و هانیه خداپرستی برای تیم زاگرس شیراز گلزنی کردند و تنها گل آوسیا خوزستان را الهام انصاری به ثمر رساند.

نماینده شیراز در لیگ برتر هم اینک با ۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و تیم آویسا خوزستان هم با چهار امتیاز یازدهم است.

تیم زاگرس شیراز در هفته چهاردهم این رقابت‌ها، چهارم بهمن ماه 98 در سیرجان به مصاف تیم شهرداری این شهر که در رده سوم جدول قرار دارد، خواهد رفت.

هم اینک در جدول رده بندی، تیم شهرداری بم با ۳۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، وچان کردستان با ۳۶ امتیاز در جایگاه دوم و شهرداری سیرجان هم با ۲۹ امتیاز سوم است، تیم‌های آویسا خوزستان و سینا بوشهر هم به ترتیب با چهار و سه امتیاز در انتهای جدول قرار دارند و خطر سقوط آنها را تهدید می‌کند.

در رقابت‌های فوتبال برتر بانوان کشور ۱۲ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۲۲ بازی، تیم نخست جدول عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می‌شوند.

برچسب‌ها خوزستان لیگ برتر فدراسیون فوتبال ایران شیراز لیگ فوتبال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان لیگ برتر فدراسیون فوتبال ایران شیراز لیگ فوتبال زنان خوزستان لیگ برتر فدراسیون فوتبال ایران شیراز لیگ فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و تماشاگران شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه انجام دادند. 

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت