Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نمازگزاران در شهرهای مختلف چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز جمعه با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر علیه سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی راهپیمایی کردند.

در ادامه این راهپیمایی، یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش ، شهدای سانحه هواپیمایی اوکراینی و جان‌باختگان حادثه کرمان نیز گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایان در تجمع خود، نسبت به خصومت و دشمنی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و توطئه‌های استکبار جهانی ، از آمریکا اعلام انزجار کردند.

راهپیمایان که تمثال شهید سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت را در دست داشتند، هر گونه توطئه دشمن در راستای تضعیف اقتدار جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح و  سپاه را محکوم کردند.

این راهپیمایی در شهرکرد از محل مصلا تا چهارراه اداره برق ادامه داشت و در این آیین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسوولانی استانی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

برچسب‌ها اقبال عباسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری راهپیمایی محمدعلی نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقبال عباسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری راهپیمایی اقبال عباسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای دو درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری تا اواخر هفته در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی