Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@09:09:14 GMT

معرفی نفرات برتر لیگ برتر تیراندازی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۱۷۰۴

معرفی نفرات برتر لیگ برتر تیراندازی

خبرگزاری میزان- رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی آقایان و بانوان با حضور نایب رئیس کمیته ملی المپیک با معرفی تیم و نفرات برتر برگزار شد. تاریخ انتشار: 17:37 - 27 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۶۷۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابت‌ها امروز با حضور فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون شمشیربازی، مهرافزا منوچهری رئیس کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی و معاونین و مدیران محیط زیست کشور در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته ششم لیگ برتر تیراندازی بانوان که به میزبانی ساچمه بیژن پیگیری شد، در رشته تفنگ و تپانچه بادی تیم های، مقاومت و ساچمه بیژن با شکست تیم‌های هیئت خراسان رضوی و شهرداری قزوین به پیروزی رسیدند. در این هفته تیم هیات قم در قرعه استراحت به سر می‌برد.

با برگزاری فینال رشته تپانچه بادی، درسا عرب‌شاهی از مقاومت، زینب طوماری از شهرداری و گلنوش سبقت‌الهی از ساچمه بیژن به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در رشته تفنگ بادی نیز، آرمینا صادقیان از ساچمه بیژن، نجمه خدمتی از مقاومت و فاطمه امینی از شهرداری قزوین به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند.

همزمان با این رقابت‌ها هفته هشتم لیگ برتر تیراندازی آقایان نیز به میزبانی شهرداری اردبیل برگزار شد که در رشته تفنگ بادی، تیم‌های زائر، نزاجا، ساچمه بیژن در مقابل تیم‌های مقاومت، شرکت ملی حفاری و شهرداری اردبیل به پیروزی رسیدند. در این هفته تیم سپاهان در قرعه استراحت به سر می‌برد.

در رشته تپانچه بادی، تیم‌های نزاجا، مقاومت و ساچمه بیژن در برایر تیم‌های شرکت ملی حفاری، زائر و شهرداری اردبیل پیروز شدند.

در فینال رشته تفنگ بادی، حسین باقری و امیرمحمد نکونام هر دو از نزاجا اول و دوم شدند و محمدحسین کریمی از زائر سوم شد.

در رشته تپانچه بادی، جواد فروغی از مقاومت اول شد و سجاد پورحسینی از ساچمه بیژن و محمد رسول عفتی از مقاومت به ترتیب دوم و سوم شدند.

*دادگر: برای ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم

نخستین دوره مسابقات تیراندازی داخل سالن محیط‎‏بانان حفاظت محیط زیست استان تهران صبح امروز همزمان با گرامیداشت هفته هوای پاک با شعار هوای پاک، اقدام و عمل در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در این مراسم با اشاره به حفظ محیط زیست و حفاظت از آن گفت: تیراندازی در داخل سالن و در محل‌های مجاز به عنوان یک ورزش، عاملی برای کنترل شکارچیان است که این امر باعث حضور کمرنگ آن‌ها در طبیعت می‌شود.

وی افزود: میلیون‌ها پوکه باقیمانده در سایت اهداف پروازی می‌توانست در طبیعت و به نوعی به طرف پرندگان و جانوران رها شود که وجود این مجموعه خود به نوعی باعث آسیب‌های کمتر به طبیعت و حیات وحش و کنترل و مدیریت این امر می‌شود.

دادگر با بیان اینکه ارتقا فرهنگ حفظ طبیعت، حفظ گونه‌های جانوری و حیات وحش نیازمند آموزش و فرهنگسازی مستمر است، اظهار داشت: در این خصوص فدراسیون تیراندازی برای ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست اهمیت ویژه‌ای قائل است.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد و گفت: مردم اشتیاق و زمینه برخورداری از فرهنگ محیط زیست را دارند و این موضوع باید از طرف مسئولان برنامه ریزی شود و خود مردم هم باید در این زمینه همکاری کنند.

دادگر با اشاره به اینکه محیط‌بانان در زمینه تیراندازی باید تمرینات مستمر داشته تا همیشه آمادگی لازم را داشته و بروز باشند، تصریح کرد: فدراسیون تیراندازی در این زمینه آمادگی لازم را برای همکاری با محیط زیست دارد.

وی اظهار داشت: در تقویم فدراسیون تیراندازی دو مسابقه تیراندازی هم برای محیط‌بانان و هم برای شکارچیان به منظور فرهنگسازی و تغییر نگرش برای حفظ محیط زیست طراحی و گنجانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون تیراندازی با سازمان محیط زیست انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی علی دادگر فضل الله باقرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغ داری آلوده کننده تالاب انزلی به مراجع قضایی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه عشوری اظهار کرد: بر اساس گزارشی مبنی بر رها شدن لاشه‌های مرغ تلف شده در تالاب انزلی محدوده رودخانه سیاه درویشان شهرستان صومعه سرا، کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست گیلان به همراه کارشناسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی بلافاصله به منطقه عزیمت و پس از بررسی شواهد و مستندات و اخذ اطلاعات از تلفات مرغداری‌های حاشیه تالاب، مرغداری متخلف را شناسایی و پرونده قضائی در این رابطه تشکیل شد.

وی ادامه داد: این مرغداری ۱۷ گونی لاشه مرغ‌های تلف شده را به صورت مخفیانه در رودخانه سیاه درویشان تخلیه کرده که در نهایت سر از تالاب انزلی درآورده بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود: بعد از مستندسازی و تشکیل پرونده قضائی، محیط بانان، مرغ‌های تلف شده را جمع آوری و به صورت اصولی امحاء کردند.

عشوری در پایان گفت: تهدید علیه بهداشت عمومی و تخریب محیط زیست تخلفاتی است که به هیچ وجه قابل اغماض نیست و با متخلفین به شدت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

کد خبر 6080080

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • مرغ داری آلوده کننده تالاب انزلی به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست جام جهان پهلوان عبدالله موحد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد