Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرلشکر حسین سلامی امروز در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران که به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار شد، گفت: ما اول از همه به قلب‌های محکم مردم ایران نیاز داریم که دل‌هایشان باید آرام، مطمئن و امیدوار باشد.

اخبار سیاسی - وی با بیان اینکه ما دشمن را خیلی به عقب بردیم و کشور هم به مرحله‌ای از سرافرازی و ثبات رسیده است، افزود: ما به اتحاد نیاز داریم و اینکه قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دست‌هایمان در دست هم باشد تا به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم و مسیر مقاومت را کاملاً طی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: ما به تجربه‌های قوی و نزدیک دریافتیم که راه عبور ما از فراز اراده دشمن ایستادگی است اما نه ایستادگی در سکون بلکه ایستادگی در حال حرکت.

سلامی تاکید کرد: باید جلو برویم و ایران را بسازیم و پیشرفته کنیم و آن را به نماد یک کشور درخشان در عالم تبدیل کنیم؛ این هدف را تعقیب می‌کنیم و این از هدف‌هایی است که ما به آن زود می‌رسیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب اخبار سیاسی فرمانده کل سپاه فرمانده کل سپاه نماز جمعه تهران حسین سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم

وزیر کشور، گفت: کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد وحیدی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار لرستان، اظهار داشت: ملت ما در حال نزدیک‌ شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید به مقاومت ملت ایران، یادآور شد: غیورمردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • چرا آداپتور هایمان زود به زود خراب میشوند ؟
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی
  • سه پیام اصلی رهبرانقلاب بعد از تنبیه سخت
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر/اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح/لزوم استمرار نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن