Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-18@01:57:04 GMT

روحانی: امروز نیاز ما به وحدت و یکپارچگی است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۱۷۵۷

خرداد،رئیس‌جمهور کشورمان با اشاره به اینکه روحیه مردم امروز از هر روز دیگری برای مقاومت بیشتر است تاکید کرد: امروز نیاز ما به وحدت و اتحاد و یکپارچگی است.
به گزارش خرداد ، حسن روحانی ، رئیس جمهور کشورمان در حاشیه نماز جمعه امروز که به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد گفت: امروز نیاز ما به وحدت و اتحاد و یکپارچگی و اهداف بلند انقلاب است که این اهداف ما با تلاش و جهاد امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از شبکه خبر وی در ادامه گفت: امروز من فکر می کنم که روحیه مردم از هر روز دیگری برای مقاومت و ایستادگی بیشتر است به دلیل اینکه دشمن همه فشار خود را بر مردم وارد کرده است
روحانی گفت: مردم ما نشان دادند که تا کنون در برابر دشمن ایستاده اند و بعد هم خواهند ایستاد و ما به حمدالله در بسیاری از مسائل گره‌ها را به کمک و حضور مردم باز کردیم و ان‌شاء‌الله که شرایط ما بهتر خواهد شد. برچسب ها: روحانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار آیت الله کعبی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تقدیر مجدد از نیروهای مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند.

وی با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن خصوصاً رژیم صهیونیستی افزود: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، و باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گروهای مقاومت هستند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: براین اساس‌ بر وحدت جهان اسلام تأکید می کنم و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

در ابتدای این دیدار آیت‌الله کعبی گزارش کامل و جامع ای از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896289

دیگر خبرها

  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • اقتدار ایران مرهون فداکاری نیروهای نظامی است
  • آیه چهارم سوره مبارکه صف، شعار محوری اتحاد و همدلی مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات «وعده صادق»
  • کردستان مظهر اتحاد، برادری، همبستگی و وحدت اسلامی است
  • آیه ۴سوره صف، شعار محوری اتحاد مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات