Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم امید از مردم به دلیل نرسیدن به المپیک عذرخواهی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید نورافکن پس از بازگشت به ایران بعد از رقابت های انتخابی المپیک گفت:

همه تلاش‌‍‌مان را به کار گرفتیم ولی تیم ما با یک گل کمتر نسبت به ازبکستان از صعود بازماند. نمی‌خواهم شکست را توجیه کنم تیم ما به نوعی خوب کار نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتقد هستم زمانی که تیمی حذف می‌شود، یک نفر حذف نشده است و بلکه تمامی افراد آن تیم و مجموعه بد بودند.

او افزود:

تیم‌های گروه ما مثل کره‌جنوبی و ازبکستان بازی های دوستانه ‌ای با برزیل، آرژانتین و دیگر تیم‌های خوب انجام دادند که ما نتوانستیم این بازی‌ها را داشته باشیم. همه این‌ها دست به دست هم داد تا تیم ما حذف شود. همانطور که گفتم اصلا قصد توجیه ندارم. امیدوارم هستم که این شکست برایمان تجربه شود و جا دارد برای این شکست از مردم خوب ایران عذر خواهی کنم گرچه که با یک گل کمتر حذف شدیم و فاصله چندانی با رقیب نداشتیم ولی حسرت صعود همیشه به دل من و تمامی بچه‌های تیم خواهد ماند.

وی درباره فرصت سوزی های زیاد بازیکنان ایران گفت:

در بازی مقابل ازبکستان و چین، ما موقعیت‌های بسیار زیادی را از دست دادیم و از طرف دیگر هم کره‌جنوبی ازبکستان را برد و متاسفانه ما مثل بازی مقابل ازبکستان از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و در نهایت حذف شدیم.

نورافکن مدافع تیم امید ایران در پاسخ به اینکه گفته میشود اگر عارف غلامی و معراج اسماعیلی به تیم اضافه می‌شدند آن‌ها میتوانستند بهتر نتیجه بگیرند گفت:

بحث ضعف دروازه و غیبت عارف غلامی در نهایت به نظر و تصمیم سرمربی تیم برمی گردد.‌ در این خصوص من نمی‌توانم نظری بدهم. مطمئنا کادر فنی از حق خودشان گذشتند و به فکر موفقیت و آینده عارف غلامی بودند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نورافکن امید امید امید نورافکن تیم ملی امید نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر

به گزارش "ورزش سه"، شمارش معکوس امید عالیشاه بعد از شکستن رکورد لیگ برتری سیدجلال دوباره آغاز شده و او حالا چهار بازی دیگر تا رسیدن به آمار تعداد بازی حسین عبدی و سیدجلال حسینی فاصله دارد.

عالیشاه تاکنون 257 بازی برای پرسپولیس انجام داده که 198 تای آن در لیگ برتر برگزار شده است. حالا او در صورتی که 8 بازی تا پایان فصل انجام دهد، بالاتر از محمد پنجعلی به تنهایی دومین بازیکن باسابقه تاریخ این باشگاه خواهد شد.

جالب است بدانید امید عالیشاه تا کنون 48 پاس گل هم برای پرسپولیس ارسال کرده و امیدوار است با ساخت 25 گل دیگر، بالاتر از علی پروین بهترین پاسور تاریخ سرخپوشان شود.

او در لیگ برتر 40 پاس گل داشته و بالاتر از مهدی ترابی برترین گلساز قرمزها در این مسابقات محسوب می‌شود تا این بازیکن رکوردهای جالبی را در ده فصل بازی برای پرسپولیس از خود به جای بگذارد.

البته هدف بزرگ کاپیتان پرسپولیس دستیابی به آمار 341 بازی علی پروین در تمام مسابقات است که تا سه سال آینده لمس این رکورد کاملا غیرممکن به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران کاری بجا و ارزشمند بود
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • ترکیدن نورافکن استودیو پخش خبر حین پخش زنده (فیلم)
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • پاسخ ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدامات رژیم صهیونیستی