Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز در حاشیه نماز عبادی سیاسیجمعه تهران که به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار شد، گفت: ما اول از همه به قلب‌هایمحکم مردم ایران نیاز داریم که دل‌هایشان باید آرام، مطمئن و امیدوار باشد.

وی با بیان اینکه ما دشمن را خیلی به عقب بردیم و کشور هم به مرحله‌ای از سرافرازی وثبات رسیده است، افزود: ما به اتحاد نیاز داریم و اینکه قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دست‌هایمان در دست هم باشد تا به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم ومسیر مقاومت را کاملاً طی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: ما به تجربه‌های قوی و نزدیک دریافتیم که راه عبور ما از فراز اراده دشمن ایستادگی است اما نه ایستادگی در سکون بلکه ایستادگی در حال حرکت.

سلامی تاکید کرد: باید جلو برویم و ایران را بسازیم و پیشرفته کنیم و آن را به نماد یک کشور درخشان در عالم تبدیل کنیم؛ این هدف را تعقیب می‌کنیم و این از هدف‌هایی است که ما به آن زود می‌رسیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر امروز سه شنبه در سخنانی در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با اشاره به ظهور قدرت اراده ملت در عملیات وعده صادق، اظهار داشت: امروز همه جا به احترام افتخار آفرینی ملت ایران در مقابله با ظلم، سر تعظیم فرود می‌آورند؛ غیور مردان ما در اقصی نقاط کشور و در جبهه مقاومت، موجب افتخار همه شدند.

وی با اشاره به نقش آفرینی ایران در تعیین نقشه راه منطقه، گفت: این نقشه راه پیروزی فلسطین، افول رژیم صهیونیستی و تحقق اراده‌های بزرگ ملت را دنبال کرده و می‌کند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت یک جبهه به هم پیوسته است، ادامه داد: ایران مقتدر، قوی و توسعه یافته هدف همه ما است؛ امروز کشور بر بال‌های قدرت فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و … حرکت می‌کند و باید بال قدرت اقتصادی را تقویت کنیم و نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب هم به همین جهت است.

وحیدی با بیان اینکه دولت انقلابی آیت الله رئیسی در زمانی به مسئولیت رسید که کشور با مشکلات داخلی و خارجی مواجه بود، تصریح کرد: تغییر ریل از توجه به خارج به داخل، امید بستن به حل مسائل در داخل کشور به جای خارج و اتکا به داشته‌های داخلی گفتمان اصلی این دولت بوده و هست.

وی عنوان کرد: این گفتمان انقلابی حاکم بر دولت آیت الله رئیسی و تلاش شبانه روزی رئیس جمهور و سایر اعضای دولت می‌تواند ما را به جلو ببرد.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه این گفتمان غالب در لرستان هم هست و استاندار قبل در این گفتمان حرکت کردند، افزود: حاکم بودن این گفتمان می‌تواند ظرفیت‌ها را به کار بگیرد و لرستان استان بسیار مهمی است، جزو سرآمدان غیرت، شجاعت و صلابت هستند.

وحیدی با اشاره به اینکه لرستان کارهای زیادی دارد و باید کارهای زیادی در آن صورت گیرد، در این رابطه نیز کار دولت با خواسته‌ها کاملاً تطابق دارد، افزود: ساخت سد معشوره مطالبه مردم بوده و اتفاقاً دولت آن را هم دنبال کرده است، جزو مصوبات سفر قرار گرفت، البته احداث آن زمان بر است و با تأمین اعتبارات لازم احداث خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی مجدد پروژه راه آهن به عنوان مطالبه مردم، گفت: اتفاقاً این پروژه هم در دستور کار دولت قرار گرفت و الان ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر کشور با اشاره به افزایش تولید گندم در لرستان طی این دولت، افزود: احیای نزدیک به ۲۰۰ واحد اقتصادی از اقدامات دیگر دولت بوده است.

وحیدی با بیان اینکه اینها موج حرکتی است که در استان بوده و باید تقویت شود، ادامه داد: ۳۰ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده که ۲۰ هزار میلیارد آن از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر بستر سازی برای مشارکت مردم در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد لرستان، بیان داشت: از عملکرد، اخلاق و تلاش استاندار قبل تقدیر و تشکر می‌کنم، برای استاندار جدید هم که از مدیران برجسته و توانمند هستند و در کارنامه خود تجربه استانداری را دارد، آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 6086922

دیگر خبرها

  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • چرا آداپتور هایمان زود به زود خراب میشوند ؟
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی
  • سه پیام اصلی رهبرانقلاب بعد از تنبیه سخت
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر/اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح/لزوم استمرار نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن