Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی سرآسیایی روز جمعه بعد از تساوی تیمش  برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع بازی از نظر کیفی خوب نبود زیرا آنقدر مسائل حاشیه‌ای در شرایط فنی داخل شد که شرایط بازی تغییر کرد. 
وی بیان کرد: ۲ تیم در ۲۰ دقیقه اول خوب بازی کردند و این در شرایطی بود که شهر خودرو در این مسابقه خلعتبری، صادقی و آقاجانپور را در اختیار نداشت و با جدایی چند بازیکن تیم در شرایط خوبی برای رویارویی با حریف نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم شهرخودرو مشهد  ادامه داد: اتفاقاتی که در این بازی رخ داد شرایط فنی را آنقدر تحت تاثیر قرار داد که بازی از وضعیت فنی خارج شد.

وی اضافه کرد: به طور قطع کارشناسان در مورد اخراج بازیکن شاهین نظر خواهند داد ولی کارت زرد دوم که به بازیکن شاهین داده شد، درست بود و نمی‌دانم چه شد که آنها معترض شدند.

سرآسیایی افزود: تیم شاهین در اعتراض به تصمیم داور از زمین بیرون آمد و این مسائل در لیگ دسته سه هم رخ نمی‌دهد.

وی گفت: ما هم شرایط را درک می‌کنیم و شاهین تیم پرهواداری است ولی متاسفم که ۹۰ دقیقه با بلندگوی دستی فحش دادند.

سرآسیایی افزود: شاید همه تماشاگران چنین کاری نمی‌کردند اما این اتفاقات کیفیت بازی امروز  را خراب کرد و از نظر فنی بخاطر این اتفاقات تحت تاثیر قرار گرفتیم. 

وی تصریح کرد: شاهین بعد از ۱۰ نفره شدن دفاع محض کرد و کاش حریف ۱۰ نفره نمی شد.

سرمربی شهر خودرو گفت: برای شاهین بوشهر آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم این تیم شرایط بهتری پیدا کند.

سرآسیایی ادامه داد: این تیم بازیکنان بدی ندارد فکر می کنم این مسایل باعث شده تیم شاهین مسیر را اشتباه برود.

سرآسیایی در ارتباط با جدایی گل‌محمدی  تصریح کرد: گل محمدی مربی بسیار فنی و دوست داشتنی است و مربی محبوبی در مشهد بود. 

وی افزود: این تیم خانه گل محمدی است و او هم مردم مشهد را دوست دارد اما با شرایطی که رقم خورد ما یک بازه زمانی را از دست دادیم و از آن مهم تر اینکه خود گل محمدی را از دست دادیم.

سرآسیایی در مورد بازی های آسیایی شهر خودرو در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: دو بازی آسیایی داریم از نظر بازیکن شاید دست و بال مان خالی شده است اما برای دفاع از اعتبار پرچم ایران نهایت تلاش خود را بکار می‌گیریم.

برچسب‌ها مشهد لیگ قهرمانان آسیا شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد لیگ قهرمانان آسیا شهرداری بوشهر مشهد لیگ قهرمانان آسیا شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از بانیان این مسابقات گفت: امروز یکی از اهداف سازمان بهزیستی کشور ایجاد شادی و نشاط بین معلولین با ورزش می‌باشد.
اکبریان کارشناس توانبخشی و CBR بهزیستی شاهین دژ اظهار داشت: با اعتبار دریافتی از اداره کل بهزیستی استان توانستیم وسایل استاندارد برای برگزاری بازی‌های بومی محلی تهیه کنیم.
وی تصریح کرد:  که این دوره از بازی‌ها با حضور ۶۰ تن از معلولان دختر و پسر در قالب توانخواهان مراکز توانبخشی مبتنی بر جامعه با مجری گری موسسه خیریه شوق زیستن اجرا شد
این مسابقات در هفت رشته ورزشی برگزار و نفرات برتر توسط بهزیستی شاهین دژ تقدیر و جهت اعزام به بازی‌های استانی انتخاب شدند.

  

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت شاهین کارکرده در بازار
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود