Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌‌رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: همان‌طور که اقتدار موشکی موجب شد ضربه سختی به آمریکا وارد کنیم، قوت در عرصه اقتصادی هم می‌تواند ما را از فشارهای بیگانگان عبور و نجات دهد.

حمیدرضا ترقی نایب‌رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه امروز تهران (27دی‌ماه) و تاکید ایشان بر لزوم قوی شدن کشور اظهار داشت: مهم‌ترین استراتژی که رهبر انقلاب در برابر تهدیدات بیگانگان و فشارهای خارجی موردنظرشان است که می‌تواند ما را در برابر این چالش‌ها، مشکلات و فشارها مقاوم کند و بتوانیم از این چالش عبور کنیم، قوی شدن در تمامی عرصه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همان‌طور که قوتمان در توان موشکی موجب شد که ضربه بی‌نظیر و سختی را به آمریکا وارد کنیم، در عرصه اقتصادی هم اقتدار و قوت اقتصادی هست که می‌تواند ما را از وابستگی به بیگانگان و فشارهای اقتصادی که از سوی آنها به کشور وارد می‌شود، عبور و نجات دهد.

ترقی با بیان اینکه در عرصه فرهنگی هم قوت و اقتدار فرهنگی ماست که می‌تواند نقش بازدارنده‌ای در برابر تهاجم فرهنگی غرب باشد، تصریح کرد: در عرصه سیاست خارجی هم برخورداری از روحیه تهاجمی و انفعالی و مذاکره و تعامل مقتدرانه با کشورهای دیگر است که می‌تواند ما را موفق کند و از چالش‌های بین المللی عبور دهد.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ضمن تاکید بر اینکه آنچه مورد نظر رهبر انقلاب است قوی شدن ملت ایران در همه عرصه‌ها مثل نظامی و دفاعی است، اظهارداشت: باید همه مسئولان کشور در جهت این اقتدار برنامه‌ریزی کنند و منابع را به این مسئله اختصاص دهند تا در هیچ عرصه‌ ضعفی نداشته باشیم که دشمن بتواند از آن ضعف برای ضربه زدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی سوء استفاده کند.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب آمریکا سیاست خارجی اقتصادی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: تمامی نیروهای نظامی و امنیتی منظومه‌ای از قدرت ملی و اقتدار فراملی برای ایران اسلامی آفریده‌اند و چنان در عرصه مدیریت و دانش نظامی و دفاعی و قدرت بالای عملیات صف و میدان در جغرافیای کلان ایران با هدایت فرماندهی کل قوا پیشرفت حاصل شده که نیروی جمهوری اسلامی ایران از محبوب‌ترین نیروهای مسلح جهان است.

وی افزود: طراحی نرم‌افرازی دانش بنیان عرصه مدیریت و همچنین تولید سخت افزاری نظامی و دفاعی در بردهای مختلف موجب این شده که دیگر، کشوری اجازه فکر تعرض به مرزهای ایران را به خود ندهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق گفت: عملیات اقتدار آفرین پهپادی و موشکی ایران بر ضد رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی نشان از قدرت بالای دانش نظامی و دفاعی و توانمندی در عرصه عملیات در جغرافیای وسیع فراملی بود و همگان دیدند که نیروهای اسلامی ایران این چنین توانمند است و این آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران است و نشان از اقتدار روز افزون نیروهای جمهوری اسلامی ایران دارد.

صفایی بوشهری با تشکر از نیروهای مسلح مستقر در استان و تلاش گران عرصه امنیت گفت: استان بوشهر خط مقدم مقاومت در تمامی عرصه‌ها است.

منبع: فارس

کد خبر 745546

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد
  • عملیات «وعده صادق» اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد
  • ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است
  • تحریم ها باعث قطع وابستگی‌های کشور به بیگانگان شد
  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است