Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید سریعا به فیفا شکایت کنند وگرنه مجبور می‌شویم با کویت هم در کشور ثالث بازی کنیم. تاریخ انتشار: 18:00 - 27 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۶۶۵

امیررضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با خبری که مبنی بر ادعای باشگاه الکویت در مورد ناامنی ایران و عدم حضور این تیم در تهران برای دیدار با استقلال اظهار داشت: تشخیص امن بودن یا نبودن یک کشور برای برگزاری مسابقات با تیم مهمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هر تیمی بخواهد خودش این موضوع را مشخص کند که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

وی در خصوص ادعایی که در رسانه‌های عربستان سعودی در مورد ناامنی ایران مطرح شده است، تصریح کرد: متاسفانه دیپلماسی ما ضعیف است که کشوری مثل کویت این غلط را بکند و بگوید ایران ناامن است. این غلط را امارات هم کرد و ما توانستیم این کشور را محکوم کنیم، اما خسارتش چه شد؟ وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید سریعا به فیفا شکایت کنند وگرنه آن‌ها یک قدم جلوتر می‌گذارند و در نهایت مجبور می‌شویم با کویت هم در کشور ثالث بازی کنیم.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال افزود: اگر از کویت شکایت نکنیم، بقیه کشور‌ها هم می‌گویند ایران ناامن است و به این کشور نمی‌آییم. دیپلماسی سیاسی و ورزشی باید با همکاری هم و با استفاه از نفوذ خود جلوی این اقدامات را بگیرند و گرنه‌ای اف سی و فیفا بازی‌های ما را به کشور ثالث برگزار خواهند کرد.

واعظ آشتیانی در پایان در مورد این رفتار کویتی‌ها خاطرنشان کرد: اگر دیپلماسی ما قوی بود که کشور کوچکی مثل کویت به خود اجازه نمی‌داد چنین جنگ روانی را به راه بیندازد. کشور‌های عربی پیرو عربستان هستند.

بیشتر بخوانید: انصاری‌فرد: اجازه نمی‌دهیم به میزبانی نمایندگان ایران خدشه وارد شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان که با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید، اظهار کرد: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. آنها تیم و سرمربی این تیم بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند، چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند نفر از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می‌آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند، اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند، اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد، اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است.

وی تاکید کرد: اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود، اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واعظ آشتیانی: تهمت زدن و انگ زدن حاصل خوبی برای جامعه و کشور ندارد
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • هشدار تند ایران به کویت درباره میدان آرش
  • دهقان: از حق خود در میدان گازی آرش عقب‌نشینی نمی‌کنیم
  • هشدار ایران به کویت؛ اجازه اقدام خلاف موازین بین المللی را نمی دهیم