Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوری از حملات شدید جنگنده‌های روسی و سوری به مواضع تروریست‌های جبهه النصره در حومه حلب خبر دادند. ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین، جنگنده‌های سوری و روسی، 15 بار مواضع جبهه تروریستی النصره را در حومه غربی و جنوبی حلب بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه همچنین از حملات جنگنده‌های سوری و روسی به مواضع گروه تروریستی موسوم به الحزب الترکستانی در الایکاردا در جنوب غربی حلب خبر داد.

انتقاد روسیه و سوریه از ادامه حضور نظامی مخرب آمریکا در منطقهسوریه|دفع حمله تروریست‌ها در درعا/ تکفیری‌ها گذرگاه ابوالضهور را به روی مردم بستند

این در حالی است که تروریست‌های جبهه النصره،‌محله  جمعیت الزهراء در غرب حلب را با خمپاره هدف قرار دادند که به جان باختن یک غیرنظامی و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شده است.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تروریسم سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تروریسم سوریه تروریسم سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی زاده: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری اسراییل و جبهه غربی غلبه کردیم

سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، گفته در این مرحله از حمله به اسراییل، از موشک های خرمشهر،سجیل،شهید حاج قاسم،خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم.

به گزارش عصرایران، بر اساس روایت حسن عابدینی خبرنگار و مجری صداوسیما از دیدار اخیرش با سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفته: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به مصاف دشمن صهیونیستی رفتیم. در این مرحله از موشک های خرمشهر،سجیل،شهید حاج قاسم،خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم.

سردار حاجی زاده افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دسته‌گلِ وزیر خارجه برای سردار حاجی‌زاده (عکس) سردار حاجی‌ زاده: ارتش آمریکا چون می داند توان مقابله با قدرت ایران را ندارد، می گوید سرجنگ نداریم واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)

دیگر خبرها

  • لحظه سقوط بمب افکن روسی + فیلم | وزارت دفاع روسیه سقوط جنگنده خود را تأیید کرد
  • یک بمب افکن روسی اوکراین را بمباران کرد و سرنگون شد
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • ما به دنبال تنش نیستیم/ اگر اسراییل خطا کند، پاسخ شدید می‌دهیم
  • سردار حاجی زاده: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری اسراییل و جبهه غربی غلبه کردیم
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • برادرزاده هنیه هم شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • برادرزاده هنیه هم به شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • صهیونیست‌ها کارخانه تولید دارو غزه را بمباران کردند