Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از برگزاری نخستین استارت ‎آپ گردشگری از کوهستان تا کویر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «اسماعیل بایبوردی» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: چهل و هشتمین مسابقه ایده‌ شو و نخستین استارت ‎آپ گردشگری از کوهستان تا کویر به همت فرمانداری آران و بیدگل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: این استارت آپ با همکاری پارک علم و فناوری غیاث‎الدین دانشگاه کاشان، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تعدادی از دستگاه‎های اجرایی این شهرستان، روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ‎ماه سال ‌جاری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار خواهد شد.

 

بایبوردی خاطر نشان کرد: توسعه گردشگری در کوهستان، کویر و دریاچه نمک و همچنین کسب درآمد، ترویج گردشگری، نگه داری و حفاظت از سه اقلیم ذکرشده از جمله محورهای این همایش خواهد بود.

 

فرماندار آران و بیدگل هدف از این برنامه را ترویج فرهنگ کارآفرینی و شناسایی کسب و کارهای نوین مرتبط با گردشگری و عملیاتی کردن رونق تولید به منظور کسب درآمد و اشتغال پایدار ذکر کرد و گفت: شناساندن کریدورهای ۸ گانه گردشگری شهرستان آران و بیدگل از جمله ۴۲ بقعه متبرکه در حوزه گردشگری مذهبی می‌تواند در توسعه بیش از پیش گردشگری این شهرستان نقش مؤثری داشته باشد.

 

بایبوردی افزود: آران و بیدگل با بیش از ۶ هزار و ۵۱ کیلومتر وسعت در روی زمین و به همین میزان در فضا و آسمان ظرفیت نجوم با مزایای منحصر به فردی دارد که می توان دهکده نجوم ایران، رصدخانه نجوم و پارک نجوم ایران را در این شهرستان راه اندازی کرد و از اقتصاد شب یا اقتصاد نجوم این منطقه بهره‌مند شد.

 

علاقه مندان به شرکت در چهل و هشتمین مسابقه ایده‌شو و نخستین استارت ‎آپ گردشگری از کوهستان تا کویر می‎توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.startupevent.ir و یا از طریق شبکه های اجتماعی به نشانی Istt_ideashow@ ضمن کسب اطلاعات بیشتر، در این مسابقه ثبت‌نام و شرکت کنند.

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد نماز جمعه فهما شهادت سردار سلیمانی فهما طرح ملی فهما سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی ایده شو شهرستان آران و بیدگل استارت آپ جاذبه های گردشگری آران و بیدگل صنعت گردشگری توسعه گردشگری گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وجود ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان گفت: اولین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان را از اهداف راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به اختصاص زمین در شهر بلداجی، خواستار پیگیری و تسریع در راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر شد.

کرمی با بیان اینکه نقش برنامه‌های کانون در اثربخشی و فرهنگ‌سازی حوزه کودک و نوجوان مشهود است؛ افزود: کانون پرورش فکری از ارکان مهم و قابل توجه در تربیت نسل آینده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899020

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان