Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های امروز در مسافت‌های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب‌های ترکمن دو ساله کلاس برنده بود، اسب بیلیا اول شد و اسب‌های بایداق کهری و بام دشت ناز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب اکوشیک و کسب عناوین دوم و سوم از سوی اسب های ایل آی ۲ و جالی جامپر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسب سالاربندر قهرمان دور سوم در گروه اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden شد و در پی او اسب‌های آذاراکس و آرتا با پیشی گرفتن از سایر اسب‌ها به عناوین دوم و سوم این دور دست یافتند.

مشتاقان ورزش سوارکاری در دور چهارم روز دوم هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس زمستان گنبدکاووس شاهد رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۲ بودند که در آن اسب سامین زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اول شد و اسب‌های لندی و حریف به ترتیب دوم و سوم شدند.   

کورس پنجم مخصوص اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۳ بود که در انتها اسب‌های من بولت، گل گندم و سامرسا به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۳ در دور ششم رقابت کردند که این دور با قهرمانی اسب ریوسانگ به پایان رسید ، اسب ریوکوئین دوم شدو مستردن به عنوان سومی این دور بسنده کرد.

لیدی المیرا ، پرنسس لاکی و دستینی اسب‌هایی بودند که در انتهای دور هفتم مسابقات این روز به ترتیب و زودتر از سایر اسب‌ها از خط پایان گذشتند و عناوین اول تا سوم را در میان اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ به خود اختصاص دادند.

در پایان مسابقات روز دوم هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس گنبدکاووس مبلغ یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب‌های برتر تعلق گرفت.

مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس همه ساله در دو فصل بهار و پاییز و با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل منطقه  برگزار می‌شود و برگزاری مسابقات کورس پاییز امسال برای ۲۲ هفته برنامه‌ریزی شده که در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان انجام می‌شود.

برچسب‌ها گنبدکاووس سوارکاری گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سوارکاری گلستان گنبدکاووس سوارکاری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.

ادامه فصل نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند 

مربی جدید گلر‌های تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد.

اسماعیل گل‌دوست با حضور در دفتر باشگاه پس از مذاکره و توافق و امضای قرارداد به عنوان مربی گلر‌های تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد. 

گل‌دوست فصل گذشته مربی گلر‌های تیم گهرزمین سیرجان بود. 

منوچهر لطفی بازیکن فصل گذشته این تیم هم با دریافت تسویه حساب از باشگاه کراپ جدا شد.

قضاوت داور قزوینی در جام حذفی فوتبال 

با اعلام کمیته داوران داور قزوینی در یکی از بازی‌های جام حذفی فوتبال حضور دارد.

علیرضا طاهرخانی به عنوان کمک داور اول در در دیدار تیم‌های هوادار تهران و مس سونگون ورزقان قضاوت خواهد کرد.

این بازی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و ۱۵ عصر فردا در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد.

نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور

در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.

پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی