Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی افزود: نیرو‌های مسلح پاسدار جان و مال و ناموس و کرامت آحاد مردم هستند و تضعیف نیرو‌های مسلح به هیچ عنوان به نفع کیان و مصالح نظام اسلامی نیست.

او ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های سانحه هوایی گفت: این حادثه هرچند بسیار غم انگیز و ناگوار بود، اما نیرو‌های مسلح جزو خانواده بزرگ ایران و حافظ سرزمین و مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مهاباد تاکید کرد: ابعاد مختلف این سانحه باید بررسی و تدابیر لازم برای به حداقل رساندن اینگونه اشتباهات سهوی اندیشیده شود.

خطیب نماز جمعه مهاباد در ادامه با اشاره به سیل اخیر در سیستان و بلوچستان، مردم را به بسیج همه امکانات برای کمک رسانی به مردم سیل زده این استان فراخواند.

ماموستا امامی از مردم نوعدوست منطقه خواست همچنانکه در شرایط بحرانی به کمک هموطنانشان شتافته اند انتظار میرود در کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان هم در صف اول باشند.

امام جمعه مهاباد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با اشاره به روز هوای پاک به بیان اهمیت حفظ سرمایه‌ها و منابع خدادادی برای نسل آینده پرداخت و آحاد مردم و دولتمردان را به مسوولیت پذیری بیشتر در این زمینه فراخواند.

مهمترین وظایف زنان و مردان در زندگی شخصی و اجتماعی و رعایت اصول و رفتار‌های مبتنی بر شریعت مقدس اسلام و آموزه‌های دینی از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه‌های نماز جمعه مهاباد بود.

قبل از خطبه‌های نماز جمعه امروز رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد گفت: هرچند سانحه هوایی بسیار ناراحت کننده بود، اما ملت ایران در چنین شرایطی همچنان پشتیبان این نظام خواهد بود.

حجت الاسلام قرالو افزود: نیرو‌های مسلح حافظ جان و مال مردم و تنها کسانی هستند که در شرایط بحرانی به یاری ملت می‌شتابند.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار سیاسی سانحه هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

ایسنا/اردبیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.

به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

داور نوری در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مولفه امنیت و اقتدار، مهمترین مولفه و زیرساخت لازم برای پیشرفت و توسعه است و شهدای معظم با گذشتن از جان خویش، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را تضمین کردند و شرایط پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: تجربه نشان داده است که امنیت نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا در طول سالیان بعد از انقلاب اسلامی، دسیسه‌ها و توطئه‌های معاندین نظام تنها از طریق فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی سربازان نظام اسلامی ختنثی شده است و ایران اسلامی روز به روز قوی تر از گذشته به حیات خود ادامه داده است.

گفتنی است، در هفته برزگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاونین ستاد استان و رؤسای شهرستانهای تابعه دیدارهای متعددی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام داده‌اند و این دیدارها تا پایان سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توان مردم غزه زیر شدیدترین حملات صهیونیست‌ها بیانگر قدرت بالای مقاومت است
  • مقاومت مردم غزه زیر شدیدترین حملات صهیونیست‌ها بیانگر قدرت بالای مقاومت است
  • خیلی از مشکلات کشور با دیپلماسی توام با اقتدار می تواند حل شود
  • کشف ۲۱۰ هزار میلیارد کالای قاچاق در مرزها؛ ۲۳ ‌قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید + فیلم
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟ /۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟/۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • عملیات ساخت ۲ میلیون و ۲۴۹ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور آغاز شده است
  • نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است/ افتتاح ۱۰ هزار مسکن نیروهای مسلح
  • ۱۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور کلنگ زده می‌شود