Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر با مدیران عامل شرکت‌های تابعه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه صنایع بهشهر در این نشست مجید محسنی مجد مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همچنین  شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و عده ای از هم وطنانمان در حادثه سقوط هواپیما گفت: انشاالله بتوانیم ادامه دهنده راه حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش باشیم و جواب قاطع جمهوری اسلامی به آمریکا نشان داد که به فرموده امام خمینی(ره) "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" و این راه با رهبری مقام معظم رهبری (مدظله) ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی از مدیران شرکت های تابعه خواست توکل بر خدا و کار تیمی را در کنار تخصص و تعهد سرلوحه کار خود قرار دهند و همواره این نکته مهم را مد نظر خود داشته باشند که توفیق خدمت امانتی است از آن پروردگار متعال که امروز به دست ما سپرده شده است. محسنی مجد در بخش دیگر سخنان خود ضمن اشاره به سوابق آقایان ملکی و فاطمی آنها را دو بازوی مهم در ترکیب هیئت مدیره خواند وگفت: مهمترین ویژگی آقای ملکی تعصب و جدیت در کار، همچنین آقای فاطمی انسانی شایسته و با رزومه کاری موفق در بنگاههای بزرگ است و امیدوارم با کمک، همکاری وهمدلی این عزیزان آقای عبدلی و دیگر دوستان در هیئت مدیره بتوانیم شاهد موفقیت های بیش از پیش مجموعه بهشهر باشیم. مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر،عملکرد مثبت و سود دهی را از شاخصه های مهم مدیریت عنوان کرد و افزود:انتظاری که از همه مدیران دارم و خود نیز به آن اعتقاد دارم این است که شایسته سالاری، جدیت در کار، هم فکری و هم افزایی را از ارکان مدیریت خود قرار دهند زیرا آنچه که کشور در حال حاضر بیش از پیش به آن نیاز دارد و مقام معظم رهبری (مدظله) نیز بارها بر روی آن تاکید داشته اند کار جهادی است و آن هم به این معنا که جهادی باشید و جهادی عمل کنید و فرصت خدمت و کار را از دست ندهید و انشاالله بتوانیم بهشهر را به هدف و ماموریت اصلی خودش برسانیم.گالری تصاویر این نشست گفتنی است در این نشست که اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز حضور داشتند، علی ملکی رئیس هیئت مدیره و معاون امور شرکت ها و مجامع ضمن خوش آمد به مدیران عامل، انتصاب آقای محسنی مجد را به سمت مدیر عاملی گروه بهشهر تبریک گفته و افزود: آقای محسنی مجد علاوه بر صفات نیکو و برجسته انسانی از نقطه نظر سازمانی نیز دارای شخصیتی متعهد و متخصص هستند و کارنامه مثبت کاری و مدیریتی در شرکت به پخش نیز گویای توانمندهای فراوان ایشان است و امیدواریم با مدیریت ایشان و همکاری و درایت هیئت مدیره بتوانیم شاهد اتفاقات و روزهای بهتری برای گروه توسعه صنایع بهشهر باشیم. علیرضا فاطمی عضو هیئت مدیره و معاون مالی اقتصادی و منابع انسانی نیز ضمن تبریک و خیر مقدم به نائب رئیس و مدیر عامل صنایع بهشهر در قبول مسئولیت هدایت این گروه از همه مدیران عامل خواست نهایت همکاری و همراهی را در تحقق اهداف سازمانی با هیئت مدیره و آقای محسنی مجد داشته باشند.

منبع: فارس

کلیدواژه: قاسم سلیمانی بهشهر توسعه مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!

سرپرست پیشین باشگاه استقلال گفت: افرادی که در هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور دارند، بگویند چه نقشی در این باشگاه دارند. - اخبار ورزشی -

حجت کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با انتقاد از عملکرد هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: افرادی که در هیئت مدیره استقلال حضور دارند، نقش‌شان در این باشگاه چیست؟ این همه اتفاق در استقلال می‌افتد، دریغ از یک اقدام برای حل مشکلات. یکی از آقایان از روز اول مدعی بود برای کارهای فرهنگی آمده است، چه کار فرهنگی در این باشگاه انجام شده است؟ اسم این باشگاه شرکت فرهنگی - ورزشی است، در مورد اتفاقات اخیر کشور، حتی به خودتان زحمت ندادید حداقل بیانیه بدهید.

وی افزود: سرمربی با مدیریت باشگاه مشکل دارد که این مشکل ماه‌هاست سر جای خود باقی مانده و هواداران استقلال را آزرده خاطر کرده است، اما اعضای هیئت مدیره باشگاه یک بار هم نتوانسته‌اند مشکل را حل کنند. اگر توانایی این کار را ندارید، به چه علت در هیئت مدیره مانده‌اید؟ هیئت مدیره باشگاه استقلال صرفاً برای گرفتن حق جلسه و بلیت بازی‌ها نیست! آیا اعضای هیئت مدیره توانایی گفت‌وگو با مدیرعامل یا سرمربی را دارند یا صرفاً دنبال گرفتن پیراهن و بلیت بازی هستند؟

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال یادآور شد: آقایان زمانی که در سازمان خصوصی‌سازی بودند مدعی شدند تغییرات در هیئت مدیره باشگاه برای ایجاد تحول اقتصادی و حل مشکلات بوده است. چه تغییر و تحولی در استقلال انجام شده است که دیگران خبر ندارند؟ اگر قربان‌زاده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی قصد داشت آقایان را برای شرکت خودش جذب کند، آنها را در حد کارمند خود انتخاب نمی‌کرد، اما متأسفانه این اعضا را به‌عنوان هیئت مدیره استقلال منصوب کرد که جای تأسف دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!