Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از اخراج همتایش در بارسلونا ابراز تأسف کرد و گفت که او نیز از دچار شدن به چنین سرنوشتی در امان نیست. ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی فردا (شنبه) رئال مادرید مقابل سویا در هفته بیستم لالیگا بابت اخراج ارنستو والورده سرمربی پیشین بارسلونا ابراز تأسف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیدان به خبرنگاران گفت: بابت اتفاقی که برای والورده رخ داد متأسفم، او مربی بزرگی است که برایش احترام فراوانی قائل هستم. اما در دنیای فوتبال امروز هر باشگاه خط و مشی و اهداف خودش را دنبال می‌کند و در باشگاه‌های بزرگ هم وضعیت به مانند همان چیزی است که دیدید و این وضعیت هم تغییر نخواهد کرد. چنین اتفاقی برای من هم ممکن است رخ دهد و اگر دو بازی پشت سر هم ببازیم ممکن است اخراج شوم. همیشه تلاش می‌کنیم که با تمام توان‌مان کار کنیم اما اگر اوضاع بر وفق مراد پیش نرود، از من هم انتقاد می‌کنند و شما رسانه‌ها هستید که می‌گویید وضعیت یک مربی خوب پیش می‌رود یا بد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید با اشاره به ورود کیکه ستین به عنوان جانشین والورده ادامه داد: بارسلونا با هر شخصی که سرمربی‌اش باشد به رقابت ادامه می‌دهد. ستین کار خودش را انجام می‌دهد و ما هم کار خودمان. همیشه از بارسلونا انتظار دارم که یک تیم جنگنده و مدعی باقی بماند.

زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا سرخیو راموس و کریم بنزما در بازی فردا شب حضور خواهند داشت، تأکید کرد: باید دید. الان نمی‌توانم چیزی درباره این موضوع به شما بگویم. همه ما و خود آنها می‌خواهند بازی کنند. باید دید که وضعیت آنها تا فردا چطور خواهد بود.

راموس به مصاف رئال‌مادرید - سویا می‌رسد

 

با توجه به قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا، بار دیگر در مورد لزوم شکل‌گیری تونل افتخار توسط بازیکنان تیم فوتبال سویا در ابتدا بازی فردا شب بحث‌هایی صورت گرفته است.

زیرو در این خصوص هم عنوان کرد: نمی‌دانم آیا چنین اتفاقی به ما کمک خواهد کرد یا نه. هر تیمی رسم و رسوم خودش را دارد و ما هم آن را می‌پذیریم. این یک سوپرجام بوده و ما هم فاتح آن شده‌ایم. با این حال سویا برای انجام یک بازی فوتبال به اینجا خواهد آمد و فقط هم به این فکر می‌کند که چطور سه امتیاز بازی را بگیرد. ما هم دقیقاً باید روی همین موضوع تمرکز کنیم. پس باید برای چنین بازی دشواری آماده باشیم.

تیم فوتبال رئال مادرید فردا (یکشنبه) از ساعت 18:30 در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو مقابل سویا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سویا بارسلونا ارنستو والورده زین‌الدین زیدان رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سویا بارسلونا ارنستو والورده زین الدین زیدان رئال مادرید سویا بارسلونا ارنستو والورده زین الدین زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس

لئو یکی از ماندگارترین قاب‌های دوران حرفه‌ایش را در سال 2017 و در برنابئو به نمایش گذاشت.

طرفداری | لیونل مسی در سال 2017 یکی از به‌یادماندنی‌ترین شادی‌های گل و قاب‌های تاریخ فوتبال را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به نمایش گذاشت.

اگر در مورد لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال بخواهیم یک قاب و یک اتفاق را که پررنگ‌تر از بقیه باشد به ذهن بسپاریم کدام تصویر است؟ بدون شک ذهن اکثر فوتبال‌دوستان به سمت گل و شادی پس از گلی می‌روند که امروز سالروز ۷ سالگی آن است. ال‌کلاسیکوی سال 2017 یکی از به یاد ماندنی‌ترین ال‌کلاسیکوهای تاریخ بود.

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در طول بازی به شدت به سمت دروازه یکدیگر در حال حمله بودند و بازی تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی دنبال می‌شد. در حالی که به نظر می‌رسید بازی با تساوی به پایان می‌رسد، لیونل مسی، ستاره بارسلونا، در دقیقه 92 گل پیروزی‌بخش آبی‌اناری‌ها را به ثمر می‌رساند. مسی در این ال‌کلاسیکوی حماسی نه تنها در وقت‌های تلف‌شده گل پیروزی‌بخش تیمش را زد، بلکه 500اُمین گل دوران حرفه‌ای خودش را هم برای بارسلونا نیز به ثمر رساند.

در حالی که تماشاگران حاضر در استادیوم سانتیاگو برنابئو و میلیون‌ها بیننده تلویزیونی در سرتاسر جهان منتظر سوت پایان بازی با تساوی 2-2 بودند، این مسی بود که با کمک هم تیمی‌هایش یک صحنه به یادماندنی خلق کرد، یک شوت دقیق به کنج دروازه رئال مادرید و از تن خارج کردن لباسش و نمایش پیراهن شماره 10 به سکوهای سانتیاگو برنابئو. نمایش پیراهن شماره 10 لئو در بین تماشاگران بهت‌زده رئال مادرید یکی از به‌یادماندنی‌ترین قاب‌های تاریخ فوتبال را به نمایش گذاشت. در پایان آن فصل اما رئال مادرید با 93 امتیاز قهرمان لالیگا شد و بارسلونا با 90 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی جای گرفت.

برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم  

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • رکورد بی‌سابقه رئال مادرید در 88 سال اخیر پس از پیروزی مقابل بارسلونا
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس