Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بالگردهای هوانیروز ارتش با اجرای روزانه ۱۰ سورتی پرواز در خدمت مردم سیستان و بلوچستان هستند. ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی  ارتش ؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برابر اوامر مقام معظم رهبری " حفظه الله تعالی" از همان روز نخست تیپ های 188، 288 ، 388 ، گروه رزمی مهندسی ، شبکه بهداشت و درمان و هوانیروز با حضوری پرتوان و باقدرت  در منطقه حضور یافتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه آشپزخانه های سیار را در منطقه مستقر کردیم گفت : با توجه به اینکه منازل مسکونی مردم منطقه دچار سیل شدند ، در حال حاضر نیاز مردم مواد غذایی است ، با استقرار آشپزخانه سیار روزانه بالغ بر 1500 پرس غذای گرم طبخ و در روستاهای حادثه دیده پخش می شود .

وی  افزود: در حال حاضر مهمترین کارهای یگان های نیروی زمینی ارتش ارسال مواد غذایی ، لوازم بهداشتی و بازگشایی راه ها و معابر روستایی است که  با خودروهای تاکتیکی ، نفربر های آبی و خاکی و بالگرد های هوانیروز  در حال انجام  است .

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر حضور نفربرهای دوزیست  آبی خاکی نزاجا در منطقه سیل زده گفت: با توجه به شرایط آب گرفتگی و صعب العبور بودن معابر روستایی،  نفربرهای آبی خاکی نیروی زمینی ارتش علاوه بر امداد و نجات مردم گرفتار و سیل زده، بخش وسیعی از کمک های مردمی و ارتش را به  روستاهای بخش نوبندان و پلان  ارسال کردند .

وی تاکید کرد: به واسطه تخریب برخی از جاده ها و مسیرهای روستایی ، بهترین وسیله برای امداد و نجات و کمک رسانی بالگرد های هوانیروز  است که روزانه با 10 سورتی پرواز در خدمت مردم  منطقه است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری  با بیان اینکه امکان راه اندازی پل های هجومی و بیلی در منطقه نیست، خاطرنشان کرد: تجهیزات راه سازی و پل سازی گروه مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش از همان روز اول در منطقه حضور یافتند و امروز که از نزدیک در کنار آنها بودم در حال بازگشایی راه ها ، معابر روستایی و احداث پل های  لوله ای هستند تا علاوه بر هدایت آب ها به زمین های بایر ارتباط  مسدود شده روستایی را برقرار کنند .

وی گفت ؛ تمام یگان های  ارتش و به ویژه نیروی زمینی در خدمت مردم هستند ، امیدواریم خدماتی که انجام می دهیم معنای یک ارتش ولایی و انقلابی و به منصه ظهور رساندن ارتش فدای ملت باشد .
 انتهای پیام/

R36355/P/S1,11/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۹ فروردین (روز ارتش) و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم مطهر امام خمینی (س) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

در این مراسم امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی فرماندهان و کارکنان ارتش حضور داشتند.

همچنین در ادامه، فرماندهان و کارکنان ارتش با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با نثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند
  • سرتیپ حیدری: در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • سرتیپ حیدری: هرگونه تهدید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم
  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)