Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهوری در حاشیه نماز جمعه تهران گفت: در بسیاری از مسائل گره‌ها را با حضور و کمک مردم باز کرده‌ایم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا,  حسن روحانی, رییس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز بیش از پیش روحیه مردم برای مقاومت افزایش یافته، گفت: مردم ایران تا کنون در برابر دشمن ایستاده‌اند و پس از این هم خواهند ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حاشیه نماز جمعه تهران گفت: امروز به وحدت، اتحاد و یکپارچگی برای دستیابی به اهداف بلند انقلاب نیازمند هستیم و تحقق این اهداف با تلاش و جهاد پیگیر امکان‌پذیر است.

او تاکید کرد: امروز بیشتر از هر روز دیگر، روحیه مردم برای مقاومت افزایش یافته زیرا دشمن همه فشار خود را بر مردم ما وارد کرده است.

روحانی تصریح کرد: مردم نشان داده اند تا کنون در برابر دشمن ایستاده اند و پس از این هم خواهند ایستاد.

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه شرایط کشور در آینده بهتر خواهد شد، اظهار داشت: خدا را شکر همیشه در بسیاری از مسائل گره‌ها را با حضور و کمک مردم باز کرده‌ایم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن روحانی رییس جمهوری رییس جمهوری اسلامی ایران شکر نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری ظهر سه شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از معاونین عنوان کرد: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت و اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام تأکید کرد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و… آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 6086384

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است