Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا درکه باستانی کار کرمانشاهی موفق شد نام خود را در کتاب رکورد‌های ملی ایران ثبت کند.

 این ورزشکار خوش اخلاق کرمانشاهی با به ثبت رساندن ۵ هزار و ۹۴۶ حرکت در آیتم میل باستانی در کتاب رکورد‌های ملی نام خود را ثبت کرد.

این رکورد با میل ۵ کیلوگرمی و در یک ساعت به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این یک ورزشکار مازندرانی با ثبت ۵ هزار و ۴۰۰ حرکت صاحب این رکورد بود.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باستانی کار ورزش و جوانان اخبار ورزشی ورزش زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهار شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت که در سالن شهید سلیمانی استانداری با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت در کرمانشاه امسال ظرفیت بالایی برای فضای معنوی استان فراهم خواهد آورد که باید از این ظرفیت به خوبی و در جهت تقویت فضای معنوی استفاده کرد.

وی افزود: سال گذشته سازمان تبلیغات به منظور انجام فعالیت‌های مرتبط شامل تلاوت و تفسیر قرآن کریم ۲ غرفه در نظر گرفته شده بود که امسال نیز برای برپایی این غرفه‌ها آمادگی لازم را خواهیم داشت.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی کرمانشاه همچنین با اشاره اجرای طرح مسطورا در استان کرمانشاه، تصریح کرد: این طرح به منظور تدبر در آیات قرآن کریم اجرایی شده که در استان کرمانشاه نیز متناسب از ابتدای ماه رمضان اجرایی شده است.

حجت‌الاسلام اشک تلخ خاطرنشان کرد: در طرح مسطورا قرار است طی سه سال ۱۵۰ آیه تدبر و تفسیر انجام گیرد که بر همین اساس سامانه پیامکی و مسابقاتی طراحی شده است.

وی در پایان عنوان کرد: در مسابقه طراحی شده برای طرح «زندگی با آیه‌ها» سامانه پیامکی ویژه برای هر استان تعریف شده که با ارسال عدد ۵ در این سامانه عضو خواهند شد از همین رو از ابتدا اجرای این طرح تاکنون ۱۷ هزار ۱۷۶ نفر در مسابقات پیامکی شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6063870

دیگر خبرها

  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • حرف‌های عجیب ضرغامی درباره نرخ بلیت موزه‌ ایران
  • رکورد بازدید از برج آزادی شکست
  • برج آزادی رکورد بازدید را شکست
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • بازدید رایگان از موزه ملی تا ساعت ۲۲ امشب/اجرای برنامه های متعدد
  • نرخ بیکاری ترکیه رکورد ۱۰ ساله را شکست
  • عامل سیر بشریت به سوی ترقی و تعالی انبیا الهی بوده اند
  • هگمتانه باشکوه‌ترین شهر باستانی ایران در همدان