Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:36:51 GMT

رزاق‌پور: نزدیک بود پایم بشکند!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۲۵۱۱

رزاق‌پور: نزدیک بود پایم بشکند!

مدافع چپ جدید شاهین بوشهر می‌گوید داور می‌توانست بازیکن شهرخودرو را بخاطر ضربه شدید به پای او اخراج کند.

به گزارش "ورزش سه"، سید ابوالفضل رزاق‌پور درباره تساوی شاهین شهرداری برابر شهرخودرو گفت: واقعا حیف شد که نتوانستیم برنده شویم؛ با احترام به شهرخودرو، اما بنظرم غیر از دقایق ابتدایی بازی در تمام لحظات توپ و میدان را دراختیار داشتیم و عملکرد بهتری ارائه کردیم؛ حملات ما بیشتر و خطرناک‌تر بود و اگر خوش‌شانس بودیم باید به برد می‌رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: گرفتن امتیاز از شهرخودرو که تیم آسیایی و مدعی است، ارزش زیادی دارد ولی ما باید در مسابقات خانگی به برتری برسیم تا رتبه خودمان را بهتر کنیم؛ امروز حق ما ۳ امتیاز بود چون تا لحظه آخر با شایستگی و همه توان جنگیدیم ولی اخراج نیمه اول و آن تیرک لحظه آخر اجازه نداد برنده شویم.

مدافع چپ شاهین شهرداری بوشهر درباره خطایی که بازیکن شهرخودرو روی او انجام داد و با اعتراض میشو همراه بود، ابراز کرد: اصلا در آن صحنه بزرگنمایی نکردم و واقعا خطای شدیدی روی من شد؛ در آن صحنه خیلی شانس آوردم چون نزدیک بود پایم بشکند و نتوانم بازی کنم. معتقدم داور می‌توانست بازیکن شهرخودرو را اخراج کند چون با همه توانش به پای من ضربه زد.

 

رزاق‌پور درمورد انجام اولین بازی برای شاهین بوشهر گفت: جدایی از تراکتور و تماشاگران آذربایجان سخت بود ولی بطور موقت جدا شدم و به هر حال باید به جایی می‌رفتم که فرصت بازی پیدا کنم؛ در سنی هم نیستم که به راحتی با نیمکت‌نشینی کنار بیایم و تمام تلاشم را انجام دادم تا در شرایط جدیدی به میدان بروم. خدا را شکر امروز در کنار هواداران خوب فوتبال بوشهر اولین بازی‌ام را انجام دادم و تجربه بازی در این تیم ریشه‌دار را پیدا کردم. امیدوار هستم با حمایت تماشاگران بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

او درباره عدم همراهی تیم ملی امید در مسابقات انتخابی المپیک عنوان کرد: آنطور که کادر فنی تیم ملی امید گفت، من بخاطر بازی نکردن از لیست بازی‌ها جا ماندم، هرچند می‌شد راجع به من منصفانه‌تر تصمیم بگیرند؛ من چند سال در تیم‌های ملی جوانان و امید بودم، با تفکرات کادر فنی آشنایی داشتم و میادین بین‌المللی زیادی را تجربه کرده بودم؛ در نیم‌فصل هم جایی رفتم که فرصت بازی بیشتری به دست بیاورم و دوباره برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ به تیم ملی امید دعوت شوم، اما متاسفانه تیم امید به المپیک نرفت.

شاهین شهرداری بوشهر ابوالفضل رزاق پور تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر ابوالفضل رزاق پور تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودخانه های رشت یک گام به احیا نزدیک تر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح یکشنبه در همایش آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت اظهار کرد: حل مساله آلودگی رودخانه‌های رشت و چالش زیست محیطی گیلان و رشت پس از حضور رئیس جمهور و هیأت دولت به استان شکل رسمی به خود گرفت.

استاندار گیلان از ساماندهی فاضلاب رشت با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: فاز اول اجرای عملیات جمع آوری فاضلاب رشت در منطقه فخب پیگیری و انجام شد و اکنون هم این روند منطقه سیاه اسطلخ دنبال می‌شود.

عباسی از پیشرفت فیزیکی ۵۸ درصدی پروژه جمع آوری فاضلاب‌های شهری رشت خبر داد و بیان کرد: با اقداماتی که در دو سال اخیر صورت گرفت منشأ آلودگی‌های رودخانه‌های رشت مسدود شد.

وی با اشاره به حذف منشأ اصلی آلودگی‌های رشت افزود: ساماندهی بخشی از فاضلاب زندان لاکان، شهرک صنعتی و بیمارستان‌های رشت انجام شده و یا در حال انجام است.

استاندار گیلان از شناسایی ۱۰۰ نقطه آلوده در رودخانه‌های رشت خبر داد و اضافه کرد: ساماندهی پساب‌ها و فاضلاب‌های رشت با بهره گیری از علم روز و دانش بنیان در حال انجام است و این رودخانه‌ها یک گام به احیا نزدیک تر شده است.

عباسی با بیان اینکه ساماندهی شیرابه پسماند سراوان در مرحله عقد قرارداد قرار دارد، گفت: لایروبی‌ها رودخانه‌های رشت پس از قطع آلودگی‌ها آغاز شد که حرکت مثبتی در پاکسازی محیط زیست تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم در اولویت قرار دارد، افزود: مشارکت مردم در پاک سازی محیط زیست، جمع آوری فاضلاب‌ها و احیای رودخانه‌ها بسیار مؤثر است.

استاندار گیلان از تغییر وضعیت فاضلاب و پساب‌های بیمارستانی رشت از قرمز به زرد و سبز خبر داد و بیان کرد: حذف منشأ آلودگی‌ها به داخل رودخانه‌های رشت گام مؤثر در احیای این شریان‌های حیاتی است.

کد خبر 6084072

دیگر خبرها

  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • رسمی: بازی تراکتور سه هیچ شد
  • رودخانه های رشت یک گام به احیا نزدیک تر شدند
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک تر شد
  • استقلال آمارها را دور زد | همه چیز برای شمس‌آذر، امید برای استقلال
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد