Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@16:15:38 GMT

از حضور والیبالیست های سرباز استقبال می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۲۵۷۲

از حضور والیبالیست های سرباز استقبال می کنیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال عقاب نهاجا گفت:  آغوش تیم عقاب به روی تمام سربازان والیبالیست باز است تا در این تیم تجربه اندوزی کنند.

ایرج حسین خانی پس از شکست سه بر دو شاگردانش در مقابل صنعت فرش حداد اظهار کرد: تیم ما مجموعه‌ای از بازیکنان گمنام و سربازان نیروی هوایی است. هشت بازیکن اصلی ما در نیم فصل اول به تیم‌های لیگ برتری پیوستند و این باعث افتخار نیروی هوایی و تیم عقاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف ما از تیم‌داری معرفی این جوانان سرباز به رده‌ها و سطوح‌ بالای والیبال کشور است.

وی افزود: در ابتدای دیدار امروز بازیکنانم گیج و سردرگم بودند. تصور آن ها بر این بود که چون بازیکنان خوب زیادی را از دست داده ایم، نمی‌توانند در مسابقات نتیجه بگیرند اما در ادامه به خود آمدند، در تیم به آنها صرف فعل خواستن را یاد داده ایم. در دور رفت نیز در تهران با همین نتیجه بازی را واگذار کردیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم والیبال عقاب نهاجا ادامه داد: تیم فرش حداد با جذب چند بازیکن خوب و با تجربه سطح فنی خود را ارتقا داده، در حالی که تیم ما هشت بازیکن خود را از دست داده و بازیکنان جوان و کم تجربه ای که جایگزین شدند امروز به‌خوبی در مقابل تیم میزبان ایستادند و از عملکرد آن ها راضی هستم.

وی خاطر نشان کرد: آغوش تیم عقاب به روی تمام سربازان والیبالیست باز است تا در این تیم تجربه اندوزی کنند.

حسین خانی گفت: زمانی سربازان والیبالیست می‌توانند در تیم‌های دیگر لیگ بازی کنند که از نیروی هوایی ارتش مجوز داشته باشند و با توجه به حضور سه تیم نظامی نیروی هوایی، مقاومت سپاه و نیروی زمینی بازیکنان سرباز باید جذب این سه تیم شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی واليبال نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیجریه از ایتالیا جنگنده می‌خرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نیجریه قصد دارد برای نوسازی ناوگان نیروی هوایی خود از ایتالیا جنگنده خریداری کند.

یک مقام دولت نیجریه روزشنبه اعلام کرد که نیجریه ۲۴ جت جنگنده از ایتالیا خریداری می کند.

«مارشال ادوارد گابکوت» سخنگوی نیروی هوایی نیجریه اعلام کرد که نیجریه قصد دارد ۲۴ جت جنگنده از شرکت لئوناردو ایتالیا خریداری کند تا برای نوسازی ناوگان و تقویت نیروی هوایی خود از آنها استفاده کند.

نیروی هوایی نیجریه اعلام کرد که این هواپیما طی ۴ نوبت به این کشور وارد خواهند شد.

در بیانیه نیروی هوایی نیجریه آمده است که این کشور تا پایان سال ۶ هواپیمای جنگنده را از ایتالیا دریافت خواهد کرد.

نیجریه در تلاش است تا توانایی خود را برای مبارزه با شورش و آدم ربایی، به ویژه در شمال شرقی این کشور افزایش دهد، اقداماتی که از سوی شبه نظامیان بوکوحرام و داعش صورت می گیرد.

کد خبر 6083707

دیگر خبرها

  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • تجربه‌ای متفاوت با صندلی گیمینگ ایرانی
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت
  • دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟
  • نیجریه از ایتالیا جنگنده می‌خرد