Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه دیدار هفته 20 رقابت های لالیگا، بین تیم های رئال مادرید و سویا، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

طرفداری- رئال مادرید فردا شب از ساعت 20:30 میزبان سویا خواهد بود.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیزو در صحبت های پیش از بازی گفت:

نباید ذهنیت مان را تغییر دهیم. باید به کار خود ادامه دهیم و چون قهرمان سوپرکاپ شدیم، چیزی تغییر نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوب و آماده ایم، فصل هم طولانی است و از سختی های بازی فردا مطلع هستیم اما مثل همیشه کاری که می کردیم را تکرار خواهیم کرد و عملکردمان را درون زمین به نمایش خواهیم گذاشت. این تغییر نخواهد کرد.

به شما نخواهم گفت که چگونه بازی خواهیم کرد. همه بازیکنان می خواهند نقشی داشته باشند، اما مثل همیشه مهم ترین مسئله آمادگی است و بازیکنانی که آماده هستند را خواهید دید. مشکلاتی داشتیم اما فردا می بینید که چطور بازی خواهیم کرد. مقابل یکی از بهترین تیم های لالیگا بازی خواهیم کرد و باید برای ارائه عملکردی عالی آماده شویم.

تونل افتخار:

نمی دانم کمکی می کند یا نه. هرکس آداب و رسوم خود را دارد و اگر آنها تونل افتخار تشکیل دهند می پذیریم. ما قهرمان سوپرکاپ شده ایم، اما فردا آنها به اینجا می آیند تا فوتبال خوبی ارائه کنند و تنها به کسب 3 امتیاز فکر می کنند. نباید روی اتفاقات قبل از بازی تمرکز کنیم، بلکه باید روی خود بازی متمرکز شویم. برای یک بازی سخت مقابل حریفی بسیار خوب که این را در طول فصل هم نشان داده، قرار خواهیم گرفت.

راموس:

ما شخصیت سرخیو را می شناسیم. همیشه می خواهد بازی کند و فردا خواهید دید که به میدان می رود یا نه. او یک الگو و کاپیتان تیم ماست، و اینجا نقطه مرجع همه بازیکنان محسوب می شود و الگویی است که دنبالش کنند.

300ـمین بازی واران:

برای او خوشحالم چون می دانم چه پتانسیلی دارد و می تواند به این رکورد برسد. در نهایت 10 سال حضور در رئال مادرید و انجام 300 بازی کار هر کسی نیست. برای او خوشحالم و امیدوارم همینطور ادامه دهد.

کورتوا:

به نظرم از ابتدا و در گذشته نیز خودش را اثبات کرده که دروازه بان بزرگی است. همیشه یکی از بهترین دروازه بان های دنیا بوده و بعد از دوره ای سخت، که ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد، یاد گرفته که چطور بازی کند و تسلیم نشود. او سطح خود را پیدا کرده و کم کم از آن دوره سخت بیرون آمد و در حال حاضر از سطح عملکردش راضی هستیم.

سوپرکاپ اسپانیا:

هدفی بود که به آن دست یافتیم، و می خواستیم اولین عنوان فصل را فتح کنیم. در میانه فصل، عنوان مهمی کسب کردیم و با دشواری زیادی موفق به فتح آن شدیم و همیشه همینطور خواهد بود، اما مهم این است که در ادامه فصل هم همینطور باشیم. در حال حاضر می دانیم که بازی های باقی مانده سخت خواهند بود، و باید همچنان برای این باشگاه تاریخ سازی کنیم و امیدوارم که در پایان بهترین ها برای ما رخ دهند. همانطور که قبلاً گفتم، فصل برای ما سخت و طولانی است.

لوپتگی:

هر لحظه را باید زندگی کرد و کاری که باید را انجام داد. او می خواست کار های بزرگی انجام دهد، مربی بزرگی است و همیشه این را نشان داده است. نمی خواهم در مورد دوران حضورش در رئال مادرید صحبت کنم اما می توانم بگویم که مربی بسیار خوبی است. همیشه این را ثابت کرده و حالا هم همین کار را می کند. امیدوارم که استقبال خوبی از او شود، چون لوپتگی اهل همین خانه است. او اینجا بازی کرده و مردم همیشه از خودی ها خوب استقبال می کنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

براهیم دیاز:

نمی توانم به شما بگویم که با بازیکنانم چه صحبتی می کنیم. مهم این است که آنها وضعیت را می دانند و این برای من اهمیت دارد. بعداً می بینیم که چه خواهد شد، اما در حال حاضر اینجا هستند و از بازیکنانی که دارم راضی هستم.

جادوی زیدان:

هر روز در زندگی، خود را فردی خوش شانس حس می کنم. به همین خاطر باید از زندگی تشکر کنم که این چیز ها را به عنوان بازیکن، مربی و یک فرد به من داده است. سعی می کنم خوب کار کنم و برای اهدافم تلاش می کنم. شاید فکر کنید که فرد خوش شانسی هستم، اما اگر باشم، چیزی بیشتر از این نیست... اشکالی ندارد اگر اینطور فکر کنید.

 اخراج والورده:

برای او متأسفم چون حس خوبی ندارد. او مربی بسیار خوبی است و من احترام زیادی برایش قائل هستم. می دانیم که در کجای دنیای مربیگری ایستاده ایم. رئال مادرید و بارسلونا تیم های بزرگی هستند و چیزی عوض نخواهد شد. می دانم که اگر در دو بازی شکست بخوریم مثل دو ماه پیش مورد انتقاد قرار خواهم گرفت. می دانم کجا هستم. می دانم کاری که می خواهیم انجام دهیم پیچیده است، همیشه نمی توانیم خوب بازی کنیم. اما سعی می کنیم 100 درصد توان خود را به کار بگیریم. سپس به عهده شماست که بگویید خوب کار کرده ایم یا نه.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!

 بسیاری از هواداران خود را خوش‌شانس می‌دانند اگر بتوانند یک‌بار در زندگی خود یک بازی بزرگ از باشگاه مورد علاقه خود را به‌صورت زنده در استادیوم ببینند. در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و آرسنال در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی در ورزشگاه آلیانز آرنا، یک پسر توپ‌جمع‌کن حتی بیشتر از بقیه هواداران خوش‌شانس بود.

در دقیقه ۵۰ ستاره‌های نیمکت‌نشین بایرن، از جمله توماس مولر ۳۴ ساله، در کنار زمین در حال تمرین و آماده شدن برای حضور احتمالی در زمین بودند.


در اتفاقی جالب ماتیس تل ۱۸ ساله یک نوع خاص را برای گرم کردن انتخاب کرده بود. در طول پخش بازی از شبکه دازن می‌شد دید که ستاره جوان بایرن توپی را برداشته بود و در حال پاس‌کاری و تمرین با توپ‌جمع‌کن بود.

با اینکه ماتیس تل در ادامه به بازی نرفت و شانس حضور در پیروزی ۱-۰ تیمش را به‌دست نیاورد، اما با این کار جالبش یکی از صحنه‌های ماندگار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را خلق کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • چطور می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، من هم گفتم «گروهبان قندلی» اشکالی دارد؟
  • زنده: بارسلونا صفر - پاری‌سن ژرمن صفر
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است