Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@16:01:16 GMT

به دلیل مشکلات مالی از تیم آران وبیدگل جدا شدم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۲۶۱۲

به دلیل مشکلات مالی از تیم آران وبیدگل جدا شدم

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم صنعت فرش حداد گفت: با تیم گل نقش آران و بیدگل به مشکلات مالی برخوردیم و تصمیم به جدایی گرفتم.

نوید جعفرزاده پس از پیروزی تیمش در مقابل عقاب نهاجا تهران، اظهار کرد: بازی خوبی بود، در این بازی هم باز شاهد اشتباهات داوری بودیم، اما در نهایت به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: جوانی تیم کار دستمان داد و بازی که می توانستیم در ۳ ست به نام خود کنیم در ۵ به سختی بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، جعفرزاده خاطر نشان کرد: نیم فصل قبل در تیم گل نقش آران و بیدگل در گروه دو توپ می زدم، اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی قادر به ادامه همکاری با این تیم نبودم و تصمیم به جدایی از آن تیم گرفتم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی واليبال جعفرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد

جواد عبدلی روز پنجشنبه افزود: تنها برای گردشگرانی که قبلا اقامت در مجموعه‌های گردشگری در کویر را رزرو کردند، ورود آزاد بوده و برای سایر گردشگران ورود به کویر ممنوع خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران وبیدگل هم به خبرنگار ایرنا گفت: پرداخت حق ورود به کویر مرنجاب برای شهروندان کاشانی هم رایگان شد.

سید مرتضی کسایی زادگان افزود: با توجه به اینکه کویر‌های آران و بیدگل هم جزئی از منطقه بزرگ فرهنگی کاشان و آران و بیدگل است قرار شد مبلغ ورودی به کویر مرنجاب برای شهروندان کاشانی رایگان باشد و تنها ورود خوردر‌های آفرودی شهروندان کاشان به مرنجاب با تخفیف ویژه، ۵۰ هزار تومان دریافت خواهد شد، چراکه ورود این نوع خودرو‌ها آسیب‌هایی مختلفی از جمله محیط زیستی برای منطقه دارد.

وی تصریح کرد: گردشگرانی سایر شهر‌های کشور هم که اقامت خود را از مجموعه‌های گردشگری کویر مرنجاب رزرو کرده باشند، هم شامل تخفیف ۵۰ درصدی ورودیه به کویر مرنجاب خواهند شد.

منطقه نمونه گردشگری مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل جزو بکرترین و زیباترین کویر‌های کشور است که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله، دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می‌شود.

مرنجاب با برخورداری از ظرفیت فعالیت‌هایی مانند کویرنوردی، آفرود، موتورسواری، سافاری، شترسواری و اسکی روی شن و ماسه، سالانه میزبان ده‌ها هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی است.

کویر سیازگه هم پهنه‌ای گسترده در دامن ریگزار‌های شمال ابوزیدآباد و دروازه ورود به پناهگاه حیات وحش یخاب که تا شهر ابوزیدآباد آران وبیدگل کمتر از ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه
  • مشارکت ۱۵ هزار نفر در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • سوال مسابقه روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • نگاهی به آیین سنتی هوم بابایی در آران و بیدگل + فیلم
  • سوال مسابقه روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • وقوع حادثه تصادف در یکی از خیابان‌های آران و بیدگل + فیلم
  • منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند
  • بازگرداندن ۳ میلیارد طلا توسط راننده تاکسی آران و بیدگلی