Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@00:31:34 GMT

قیمت ۱۱ تا ۱۳ هزار تومانی مرغ در تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۲۶۳۲

قیمت مرغ از ماههای گذشته به قیمت مناسبی برای مصرف کنندگان به فرورش میرسد به طوری که در مقاطعی نرخ این محصول حتی پایین تر از نرخ مصوب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نیز به دست مصرف کننده می رسد اما با این وجود این  امر نارضایتی مرغداران را نیز به همراه داشته است.

اخبار اقتصادی-  قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم(تازه) در فروشگاهی در خیابان مولوی تهران 11 هزار تومان و هر کیوگرم ران مرغ 9 هزار و 800 تومان به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هر کیلوگرم مرغ گرم در محله جیحون 12 هزار تومان و در صادقیه 12 هزار و 900  تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی نیز در بازار 18 تا 21 هزار تومان به فروش می رسد.

بنابراین گزارش قیمت مصوب مصرف کننده  هر کیلوگرم مرغ 12 هزار و 900 تومان، هر کیلوگرم مرغ زنده 8 هزار و 550 تومان و هر کیلوگرم تخم مرغ 7 هزار و 900 تومان تعیین شده است.

با وجود اینکه قیمت مرغ در بازار به قیمت مصوب و در برخی از مناطق تهران حتی کمتر از نرخ مصوب به دست مصرف کنندگان می‌رسد اما این امر با نارضایتی مرغداران همراه است و از فروش محصولات خود با ضرر و زیان خبر میدهند.

با وجود کاهش نرخ مرغ در حال حاضر، مرغداران پیش بینی  افزایش قیمت این محصول در شب عید را دارند که طبق روال هر ساله با افزایش تقاضا در این ایام قیمت این محصول افزایش می یابد؛ به صورت جسته گریخته نیز خبر هایی وجود دارد که مرغداران کمی از میزان جوجه ریزی خود کاسته اند تا قیمت  مرغ در آتی افزایش باید. 

بنابر این گزارش مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت در امور بازرگانی در این ارتباط اظهار کرد که  قیمت مرغ در دامنه 11 تا 12 هزار تومان در نوسان است و کشور در وضعیت بسیار مناسبی به جهت ذخیره مرغ قرار دارد.

وی افزود: هیچ زمانی در دوره اجرای سیاستهای تنظیم بازار، چنین ذخیره‌ای وجود نداشته است، در این میان، در بسیاری از کالاها نگرانی از بابت ذخیره نداریم و شرایط بسیاری بهتری نسبت به اوایل سال جاری تجربه می‌کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قیمت مرغ وزیر صنعت تخم مرغ قیمت مرغ وزیر صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سکه بهار کاهشی شد

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ یک بام و دو هوا در بازار طلا
پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 30 فروردین 1403/ یک بام و دو هوا در بازار طلا
قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه روند متوازنی نداشت. قیمت طلا و برخی قطعات سکه متاثر از افزایش اونس جهانی طلا و رشد محدود دلار صعودی اما سکه بهار کاهشی شد. برخی معامله‌گران معتقدند روند بازار طلا در مسیر اصلاح قرار گرفته است.


به گزارش صدای ایران، قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه با کاهش ارزش بازگشایی شد اما در ادامه معاملات، قیمت طلا، سکه‌های امامی و گرمی افزایشی شد. سکه بهار آزادی در پنجمین روز هفته تنها قطعه کاهشی بازار بود و نیم و ربع‌سکه نیز نسبت به روز سه‌شنبه بدون تغییر قیمت معامله شدند.


ورود پلکانی به بازار طلا همچنان سودآور است
کارشناسان اقتصادی همچنان بر ورود پلکانی به بازار طلا تاکید دارند و معتقدند هرگونه پیش‌بینی در این بازار به روند قیمت دلار و رخدادهای سیاسی بستگی دارد. به اعتقاد تحلیلگران بازارهای مالی، برای حرکت بعدی سکه باید چشم به تغییرات قیمتی اونس جهانی داشته باشیم، اما به نظر می‌رسد سیگنال اخبار سیاسی فعلاً قوی‌تر از فراز و فرود فاکتورهای اثرگذار بر بازار داخلی است.

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۲۳۸۸ دلار در حال معامله است و نسبت به روز گذشته افزایش بیش از ۱۰ دلاری دارد.


سکه بهار کاهشی شد
سکه امامی روز چهارشنبه ۲۹ فروردین با قیمت ۴۴ میلیون و ۴۵۸ هزار تومانی معامله شد و افزایش ۲۰۰ هزار تومانی داشت. سکه‌ بهار تنها قطعه کاهشی روز چهارشنبه بود و با افت ۲۲۵ هزار تومانی با رقم ۴۰ میلیون و ۷۹۵ هزار تومانی معامله شد.

شایان ذکر است در پنجمین روز معاملاتی هفته، قیمت نیم‌‌سکه و ربع‌سکه بدون تغییر ماند. این قطعات به‌ترتیب با رقم‌های ۲۶ میلیون تومان و ۱۶ میلیون تومان معامله شدند.


 سکه گرمی نیز روز چهارشنبه در دسته افزایشی‌های بازار سکه قرار گرفت و با رشد ۱۰۰ هزار تومانی روی رقم هفت میلیون و ۲۲۰ هزار تومانی ایستاد.

راه حباب سکه از قیمت جدا شد
قیمت طلا روز چهارشنبه نسبت به قطعات سکه افزایش بیشتری داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۲۵۰ هزار تومان گران شد و با رقم ۱۶ میلیون ۶۶۴ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۳۰ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۸۴۷ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز سه میلیون و ۷۹۵ هزار تومان شد.

حباب سکه روز چهارشنبه برخلاف قیمت قطعات سکه روند یکدست کاهشی داشت و تنها حباب سکه گرمی ۴۴ هزار تومان رشد کرد. حباب سکه امامی ۲۵۹ هزار تومان، سکه بهار ۶۴۹ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۳۴ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۱۷ هزار تومان کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • نوسان سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سکه بهار کاهشی شد
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد