Web Analytics Made Easy - Statcounter

  در گزارش این رسانه ها چند مطالب از سخنان رهبر معظم انقلاب از جمله حمله موشکی به پایگاههای آمریکایی در عراق ، موضع  گیری اخیر سه کشور اروپایی نسبت به برجام ، تاسف و اندوه مسوولان و مردم ایران از حادثه سقوط  هواپیمای مسافربری اوکراینی انعکاس گسترده داشته است .

  خبرگزاری رسمی " آذرتاج " در گزارشی نوشت : آیت الله خامنه ای در نماز جمعه تهران، مردم ایران را به وحدت و یکپارچگی دعوت کرد و با تاکید بر این که  در طی دوهفته گذشته اتفاقات بی نظیری در کشور رخ داد ، گفت که ایران در رابطه با شهادت  سردار قاسم سلیمانی پاسخ کوبنده ای به آمریکا داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بنا به این گزارش ، رهبر ایران سخنان مسوولان آمریکا مبنی بر این که آنها در کنار مردم ایران هستند را خاطر نشان وآن را دروغ محض خواندند و تحریم های اعمالی آمریکا علیه ایران را یادآور شدند .

  پایگاه خبری " حقین . آذ " در گزارشی تحت عنوان " رهبر ایران حمله موشکی به پاییگاههای آمریکا در عراق را یوم الله نامید " نوشت : آیت الله خامنه ای حضور دهها میلیون انسان در خیابانها در ایران  و عراق در رابطه با شهادت سردار قاسم سلیمانی را نقطه عطفی در تاریخ عنوان کرد .

  خبرگزاری " ترند "  نیز در گزارشی به عنوان " آیت الله خامنه ای انگلیس ، آلمان و فرانسه را پادوی آمریکا خواند " نوشت : رهبر ایران اظهار داشت که به  این سه کشور اعتماد ندارد .

  بنا به این گزارش ، رهبر ایران همچنین در ادامه  انتقاد از موضع  گیری های آلمان ، فراتنسه و انگلیس  گفت که آنها نمی توانند کسانی باشند که به آنها اطمینان کنیم.

  پایگاه خبری " فاکت خبر " نیز با بیان اینکه نماز جمعه امروز در مصلای تهران به امامت رهبر ایران اقامه شد ، نوشت : آیت الله  خامنه ای طی سخنانی در نماز جمعه گفت که اقدامات روزهای اخیر ،  چهره واقعی آمریکا  را در میان گذاشت و این روزها پر از ماجراهای تلخ و شیرین و درس‌آموز برای ملت ایران بوده است .

این پایگاه خبری همچنین اضافه کرد: رهبر ایران همچنین با اشاره به برگزاری تظاهرات  ده‌ها میلیون انسان در ایران و صدها هزار نفر در عراق و بعضی کشورهای دیگر به‌پاس خون فرمانده سپاه قدس ، آن را  مصداق ایام‌الله خواندند و گفتند:  این عظمت هیچ عاملی جز دست قدرت خدا ندارد.

  پایگاه خبری " اسلامین سسی "  (" صدای اسلام " ) نیز نوشت :  رهبر معظم ایران حمله موشکی سپاه به پایگاههای آمریکا را یکی دیگر از ایام‌الله برشمرد و گفت : اینکه ملتی با چنین قدرت و توان روحی به یک قدرت متکبر و زورگوی عالم سیلی بزند، نشان‌دهنده دست قدرت الهی است، پس این روز بزرگ نیز جزو ایام‌الله است.

 بنا به این گزارش ، آیت الله خامنه ای همچنین گفتند که ترور دزدانه و بزدلانه سردار سلیمانی موجب رسوایی و روسیاهی دولت بی‌آبرویِ آمریکا شد.

  خبرگزاری "آپا " ، پادیگاه خبری " سلام نیوز " ، " مائده " ، " دیرلر " و روزنامه " ینی مساوات "  نیز در گزارش های خبری خود به انعکاس سخنان رهبر معطم انقلاب در نماز جمعه تهران پرداختند .

برچسب‌ها باکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باکو باکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی گسترده حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در سراسر شمال فلسطین اشغالی شنیده می‌شود.

این رسانه‌ها گزارش دادند که صدای آژیر خطر در کریوت نیز به صدا درآمده است که از دسامبر گذشته تاکنون شنیده نشده بود.

منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر در خلیج حیفا و فعال شدن سامانه هوایی رژیم صهیونیستی بر فراز شهر عکا در اراضی اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شنیده شدن صدای انفجارهایی در کریوت پس از به صدا درآمدن آزیر اشاره کردند.

منابع صهیونیست از اصابت موشک‌هایی به مناطق جدید در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین اعلام کرد که هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل رژیم صهیونیستی با پهپاد انتحاری هدف قرار گرفته است. بر اساس این گزارش هدف نظامی در عمق ساحل رژیم صهونیستی با پهپاد انتحاری شلیک شده از لبنان هدف قرار گرفته است. این هدف برای اولین بار مورد اصابت قرار گرفته است.

خبرنگار المیادین از حمله سنگین پهپادی از لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: می‌توان دود برخاسته در شمال حیفا به دنبال شنیده شدن صدای انفجار را مشاهده کرد.

حزب الله یک هدف را به طور مستقیم در نزدیک حیفا مورد اصابت قرار داده است.

کد خبر 6086632

دیگر خبرها

  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از غزل رهبر انقلاب
  • سروده‌ی افشین علا با تضمین مصرعی از غزل رهبر انقلاب
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب