Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، تیم والیبال شهرداری قزوین در هفته دوم دور برگشت لیگ یک والیبال باشگاه‌های کشور، برابر تیم سفیر جوان رامسر پیروز شد.

شاگردان علی موذن در این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسیدند.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه امسال، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده تعداد ۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بود و بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور ثبت شده است.

ململی اضافه کرد: در ماموریت‌های انجام شده با کمک نیرو‌های آتش نشان خوشبختانه ۱۱۲ نفر نجات یافتند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآورشد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق در ماه گذشته حضور داشتند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متاسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

وی گفت: رعایت توصیه‌های ایمنی در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر است لذا توصیه می‌شود به هشدار‌ها و توصیه‌های کارشناسان توجه کرده و نسبت به قطع کردن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل اقدام کنند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: همچنین داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب