Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام قاسمی تاکید کرد: طرح انجام مذاکرات مجدد، اقدامی بهانه جویانه برای توجیه ناتوانی و بدعهدی طرفهای اروپایی است.

به گزارش ایسنا ،سفیر ایران در فرانسه، در واکنش  به برخی اظهار نظرها از سوی مقامات اروپایی‏ در مورد مذاکره مجدد در ارتباط با برجام در توییتی نوشت : «هیچ خردورز سیاسی آشنا به مباحث ‎برجام تردیدی ندارد که این تفاهم تنها و یگانه راه حل ممکن تلقی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح مذاکرات مجدد به هر دلیل صرفا اقدامی بهانه جویانه برای توجیه ناتوانی و بدعهدی طرفهای اروپایی است.»

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفیر ایران در فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کجکی سرریز کرد در افغانستان سرریز کرد؟ چرا حقابه ایران را نمی‌دهند؟ دیگر چه بهانه‌ای دارند (فیلم)

عصر ایران ــ‌ سد کجکی در ولایت هلمند افغانستان بر روی رود هیرمند ساخته شده است. هیرمند به دریاچه هامون می‌ریزد که بخشی از آن در سیستان ایران است و برای مصارف شرب، کشاورزی و دامداری مصرف می‌شود. حالا چند سالی است افغان‌ها سدهای کجکی و کمالخان را روی این رود ساخته‌اند و حقابه ایران را بسیار کمتر از میزانی که تعیین شده می‌دهند.

گزارش را ببینید

بهانه آنها این است که خشکسالی باعث شده آب زیادی در هیرمند نباشد اما حالا تصاویری که از هامون صابری منتشر شده نشان می‌دهد این دریاچه پر است. ایرانیان انتظار دارند افغان‌ها حقابه دریاچه هامون را بدهند. این گزارش را در این باره ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه امنیتی امروز در پاریس
  • توضیحات سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه امنیتی امروز در پاریس
  • اعلام جزئیات حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس
  • پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • سد کجکی در افغانستان سرریز کرد؟ چرا حقابه ایران را نمی‌دهند؟ دیگر چه بهانه‌ای دارند (فیلم)
  • سد کجکی سرریز کرد در افغانستان سرریز کرد؟ چرا حقابه ایران را نمی‌دهند؟ دیگر چه بهانه‌ای دارند (فیلم)
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند