Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «یحیی سریع»، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، گزارش داد که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور موفق به دفع حملات مزدوران سعودی در اطراف استان «صنعا» شده‌اند.

بر اساس گزارش یحیی سریع، نیرو‌های یمنی موفق شدند ضربات سنگینی به مزدوران سعودی در منطقه «النِهم» وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات مزدوران سعودی در پی این عملیات، به طور کامل دفع شده و ده‌ها نفر از آن‌ها نیز به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

بیشتر بخوانید:

ارتش یمن یک پهپاد جاسوسی دیگر ائتلاف سعودی را ساقط کرد ارتش یمن تصاویر پهپاد سرنگون شده ائتلاف عربستان را منتشر کرد+تصاویر

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ماه‌های اخیر عملیات خود علیه ائتلاف عربستان را تشدید کرده و تنها در یک ماه گذشته چندین فروند پهپاد جاسوسی مزدوران سعودی از سوی پدافند هوایی ارتش یمن منهدم شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن ائتلاف عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه

به گزراش «تابناک» به نقل از فارس، ستاد عملیات مشترک عراق امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که نیروهای امنیتی و نظامی این کشور طی عملیات ویژه‌ای توانستند «سمیر خضر شریف النمراوی» مسئول عملیات انتقال تروریست‌ها و سلاح و مواد منفجره و مهمات میان عراق و سوریه را به هلاکت برسانند.

در این بیانیه آمده است: «النمراوی یکی از سران تروریستی است دستش به خون بسیاری از مردم بی گناه آلوده است».فرماندهی عملیات مشترک عراق هفته گذشته سومین مرحله از عملیات «وعد الحق» را به منظور تعقیب و پاکسازی بقایای گروه تروریستی «داعش» آغاز کرد.

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • نهمین سالگرد آغاز جنگ علیه یمن؛ بیش از ۱۸ هزار نفر شهید و ۳۱ هزار نفر زخمی شدند
  • نهمین سالگرد آغاز جنگ علیه یمن؛ بیش از ۱۸ هزار شهید و ۳۱ هزار نفر زخمی شدند