Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور پارا وزنه برداری بانوان، بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز ۲۷ دی ماه برگزار شد.

تیم خوزستان با کسب ۶۴ امتیاز قهرمان شد و تیم های کرمانشاه با ۶۲ امتیاز و تهران با ۵۵ امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارس در این مسابقات عنوان تیم اخلاق را از آن خود کرد.

گفتنی است اولین دوره رقابت ها با حضور ۸۰ بانوی ورزشکار از ۱۹ استان در دو رده بزرگسالان و جوانان برگزار شد

کد خبر 4828006

منبع: مهر

کلیدواژه: پارا وزنه برداری ورزش بانوان ورزش خوزستان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد جام تختی رقابتهای انتخابی المپیک فرهاد مجیدی گابریل کالدرون وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون چوگان قهرمان نخستین دوره لیگ ملی چوگان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، اولین لیگ ملی چوگان پس از انجام رقابت‌ها در هفده هفته در سال ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد.

گفتنی است در لیگ ملی چوگان ایران ۹ تیم از سراسر کشور حضور داشتند که پس از انجام دیدارها در تهران و استان های دیگر نتایج ذیل به دست آمد:

باشگاه کانون چوگان با کسب ۳۶.۲۵ امتیاز ، باشگاه نیروی زمینی ارتش (نزاجا) با کسب ۲۳.۷۵ امتیاز و باشگاه نوروز اباد با کسب ۲۱ امتیاز به ترتیب قهرمان ، نائب قهرمان و سوم شدند.

شایان ذکر است که در لیگ ملی چوگان همزمان تیم‌های بانوان و آقایان حاضر بودند و علاوه بر باشگاه‌های پایتخت ( شهدا، فراجا ) باشگاه‌های پاژ کرمان، توپخانه ارتش اصفهان، بسپار شیمی اصفهان، رخش تالش، خونان قزوین شرکت داشتند.

کد خبر 6057042

دیگر خبرها

  • مناسب‌سازی اماکن دولتی و معابر عمومی
  • بزرگ‌ترین رویداد بین الملی تاریخ کشور در حوزه ورزش‌های الکترونیک برگزار می‌شود.
  • شرایط حضور آسان افراد جانباز معلول در کرمانشاه فراهم می‌شود
  • اماکن دولتی و معابر عمومی کرمانشاه مناسب‌سازی می‌شوند
  • پایان مسابقات وزنه برداری بانوان در سمنان
  • قهرمان لیگ ملی چوگان مشخص شد
  • کانون چوگان، قهرمان نخستین دوره لیگ ملی چوگان
  • کانون چوگان، قهرمان نخستین دوره لیگ ملی چوگان شد
  • کانون چوگان قهرمان نخستین دوره لیگ ملی چوگان
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران