Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو مقابل بیمارستان‌های آیت الله طالقانی و امام علی (ع) بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه قرار گرفت.


او افزود: در این راستا ماموران این کلانتری با انجام کار‌های اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ براری بیان کرد: متهمان در کلانتری به ۱۳ فقره سرقت خودرو از مقابل بیمارستان‌های یاد شده اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: این دو متهم در اعترافات خود عنوان کردند که پس از پارک خودرو، یکی از آن‌ها به تعقیب صاحب خودرو و سرنشینان آن پرداخته و نفر دیگر که با فرد تعقیب کننده در اتباط بوده اقدام به باز کردن درب خودرو‌ها و سرقت آن کرده است.

او گفت: آن‌ها در ادامه اعترافشان عنوان کردند که پس از سرقت ۱۳ دستگاه خودرو، آن‌ها را در زمین‌های خالی اطراف شهرک کیانشهر اوراق و قطعاتش را به فروش رسانده اند.

سرهنگ براری در پایان با اشاره به تحویل سارقان حرفه‌ای به دستگاه قضائی از شهروندان خواست در هنگام پارک خودروی خود حتی به صورت کوتاه مدت در کنار خیابان حتما تجهیزات ایمنی لازم را روی آن نصب و مراقب افراد مشکوک اطراف خود باشند.

 


کشف ۲۲ فقره سرقت در کنگاور


فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف ۲۲ فقره سرقت سیم برق و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "عزیز الهیاری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق در کنگاور تیمی از پلیس آگاهی اقدامات خود را برای شناسایی عوامل سرقت آغاز کرد.

او افزود: کاراگاهان با توجه به سرنخ‌های بدست آمده محل اختفای ۲ سارق را در شهر بهار استان همدان شناسایی و پس از هماهنگی با پلیس این شهرستان اقدام به دستگیری آن‌ها کردند.

سرهنگ الهیاری بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاهشان نیز مقداری زیادی سیم برق سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی کنگاور در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت سیم برق نیروی انتظامی سرقت خودرو استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شهریار قربانی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس با هدف ارتقا آرامش خاطر شهروندان و به منظور پیشگیری از جرایم در ایام نوروز، طرح ارتقا امنیت محله محور به مدت یک هفته اجرا گذاشت.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت پلیس‌های تخصصی و کلانتری ۱۱ شهرستان بیجار اجرا شد که در این راستا ۸ سارق سابقه دار دستگیر و ۶ فقره سرقت نیز از آنان کشف شد.

قربانی به حوزه سرقت‌های صورت گرفته اشاره و عنوان کرد: این سرقت‌ها در حوزه تجهیزات برق, موبایل, کیف قاپی و ساختمان‌های نیمه کاره بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با تاکید بر اینکه با مشارکت اقشار مختلف مردم امنیت پایدار حاصل می‌شود بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تا موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6064192

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • کشف ۸ فقره سرقت کابل برق در جیرفت
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت