Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از پایگاه خبری سیمپل فلایینگ، به دنبال سانحه سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین مدت زمان پروازهای شرکت امارات به آمریکا به 17 ساعت افزایش یافته است.

شرکت هواپیمایی امارات که پس از این حادثه از آسمان ایران استفاده نمی کند، در پروازهای خود به مقصد آمریکا، با استفاده از آسمان کشورهای پاکستان، افغانستان و ازبکستان آسمان ایران را دور می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این اقدام مشکلات زیادی را از نظر طول مدت پرواز و تامین خدمه پروازی برای این شرکت به وجود آورده است.

برای مثال پروازهای این شرکت از فرودگاه بین المللی دوبی به لس انجلس 16 ساعت و 54 دقیقه به طول می انجامد. همچنین شرکت امارات ناگزیر شده پروازهای خود از دبی به مقصد هیوستون را با یک توقف جهت سوختگیری مجدد در تورنتو به انجام برساند و این موضوع کل مدت زمان پرواز را بدون در نظر گرفتن زمان توقف در هیوستون به 16 ساعت و 59 دقیقه افزایش داده است.

هواپیماهای شرکت امارات برای پرواز به دالاس نیز ناگزیرند در سوئد برای سوختگیری مجدد توقف کنند. ظاهرا شرکت اماراتی هنوز زمانی را برای از سرگیری پروازهایش بر فراز ایران در نظر نگرفته است. بنابراین باید منتظر ادامه توقف پروازهای این شرکت به مقصد آمریکا در میانه مسیر بود.

علاوه بر مشکل سوخت گیری، مدیریت نحوه استراحت مهمانداران این پروازها نیز یکی از مشکلات توقف در میان مسیر عنوان شده است. طی مسیر طولانی تر بدان معناست که خدمه پروازی باید قبل از بازگشت از این سفرها زمان بیشتری برای استراحت داشته باشند و همین مسئله دردسرها و هزینه های شرکت هواپیمایی امارات را بیشتر می کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه

آلمان، فرانسه و آمریکا در صدر واردکنندگان قطعات خودرو و لوازم یدکی از ترکیه هستند.

به گزارش عصرایران به نقل از اناتولی، طی سه ماه نخست سال جاری به ارزش 3.7 میلیارد دلار صادرات قطعات خودرو و لوازم یدکی صورت گرفت. آلمان، فرانسه و آمریکا در صدر واردکنندگان قرار گرفتند. 

بر اساس آمار اتحادیه صادرکنندگان اولوداغ، بخش خودروسازی ترکیه طی ماه‌های ژانویه تا مارس سال جاری به ارزش 3 میلیارد و 731 میلیون و 612 هزار دلار صادرات قطعات و لوازم جانبی خودرو انجام داد.

صادرات این بخش در مدت مشابه سال گذشته 3 میلیارد و 614 میلیون و 610 هزار دلار بود.

به ترتیب بیشترین صادرات ترکیه در این بخش به کشورهای آلمان، فرانسه، آمریکا، ایتالیا، روسیه، انگلیس و رومانی انجام گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک شرکت آمریکایی نیز پرواز‌های خود را به اراضی اشغالی لغو کرد
  • یک شرکت آمریکایی نیز پروازهای خود را به اراضی اشغالی لغو کرد
  • تاکید ایران و امارات بر توقف جنایت اسرائیل در غزه
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • پروازهای دبی از سرگرفته شد
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان