Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@21:12:41 GMT

بوکس احمد کومرت| جمالی و دانشور هم حذف شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۳۳۰۹

بوکس احمد کومرت| جمالی و دانشور هم حذف شدند

علی جمالی نماینده وزن 91+ کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در دومین مبارزه به مصاف نماینده ترکیه رفت و در نهایت با شکست مقابل این بوکسور از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز (جمعه) در چهارمین روز از مسابقات بوکس احمد کومرت که به میزبانی کشور ترکیه و در شهر استانبول در حال پیگیری است، نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 91+ کیلوگرم، علی جمالی به عنوان آخرین نماینده بوکس کشورمان به روی رینگ رفت و مقابل ایشیک از ترکیه قرار گرفت و در نهایت بازی را واگذار کرد و از گردونه رقابت ها حذف شد. وی روز گذشته در نخستین مبارزه به مصاف اوگور ایدیمیر از ترکیه رفت، اما بوکسور حریف در ادامه مبارزه به دلیل آسیب دیدگی حاضر به مبارزه نشد و این دیدار به سود جمالی تمام شد.

حسین دانشور نماینده وزن منهای 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین مبارزه موفق شد نماینده مغولستان را شکست دهد. وی در دومین مبارزه مقابل نماینده ترکیه شکست خورد و به مدال برنز دست یافت.

امید احمدی صفا نماینده وزن ۵۲ کیلوگرم کشورمان که در نخستین مبارزه به مصاف نماینده آذربایجان رفته بود و با ییک پیروزی به نیمه نهایی راه یافته بود، دقایقی پیش  با شکست نماینده ترکیه به فینال این مسابقات راه یافت.

در چارچوب این رقابت‌ها، مسلم مقصودی در وزن 69 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان، روز گذشته موفق به شکست نماینده مغولستان شده بود، امروز در نیمه نهایی قرار بود به مصاف نماینده ترکیه برود، اما با توجه به انصراف این بوکسور، مقصودی با یک پیروزی به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

دانیال شه‌بخش بوکسور نماینده وزن 57 کیلوگرم ایران، در مبارزه مقابل نماینده مراکش موفق شد گام نخست را محکم بردارد. وی در دومین مبارزه به مصاف نماینده قزاقستان رفت و در پایان این دیدار، شه بخش در دومین مبارزه بازی را به حریف خود واگذار کرد و به فینال نرسید. وی با این شکست از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

 روز (چهارشنبه) اشکان رضایی نماینده وزن 63 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل الجزایر از گردونه رقابت‌ها حذف شد و سیدشاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان در دیدار مقابل مغولستان بازی را واگذار کرد و از ادامه رقابت‌ها کنار رفت. روز گذشته(چهارشنبه)سجاد کاظم‌زاده در وزن 69 کیلوگرم در دور اول مقابل بوکسور قزاقستانی قرار گرفت، اما در نهایت مقابل این بوکسور قزاق بازی را واگذار کرد.

ضمن اینکه روز گذشته نیز، احسان روزبهانی ابتدا نماینده سومالی را شکست داد و در دومین مبارزه پس از شکست نماینده آذربایجان با صلاحدید کادرفنی حاضر به مبارزه کردن در نیمه نهایی نشد و به همین دلیل طوفان شریفی در وزن ۹۱ کیلوگرم کشورمان به علت انصراف کاپیتان تیم ملی از ادامه مسابقات با یک پیروزی وی نیز به فینال مسابقات راه یافت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه بوکس تیم ملی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تیم ملی بوکس ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی‌اش برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان حضور دارد که امروز (یک‌شنبه - دوم اردیبهشت ۱۴۰۳) دو بوکسور ایران به فینال این مسابقات راه یافتند.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها عصر امروز برگزار شد که میثم قشلاقی و علی فتحی به فینال رسیدند و روزبه صفری از صعود به فینال بازماند تا با کسب مدال برنز، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

طبق برنامه مبارزات امروز در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این «کاراتبایف‌» ازبکستانی را شکست داده بود، برابر «الیاس ماگمادوف‌» از روسیه به پیروزی رسید و فینالیست وزن خود شد. قشلاقی در دیدار نهایی مقابل نماینده قرقیزستان به روی رینگ می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که در گام نخست مقابل «روشن سولیوف‌» ازبکستانی‌ پیروز شده بود، مقابل «توکتوسونلو» از قرقیزستان به برتری رسید تا به عنوان دومین نماینده ایران، به فینال این رقابت‌ها راه یابد. او در فینال این وزن مقابل بوکسور روسیه قرار می‌گیرد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم اما روزبه صفری که پیش از این «الیم‌ بیکو» از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل «رمضان کارانکوف‌» از روسیه شکست خورد تا با مدال برنز به کار خود پایان دهد.

مبارزات فینال این تورنمنت نیز فردا (دوشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ایران هم برابر حریفان خود به روی رینگ می‌روند.

کد خبر 846172 برچسب‌ها بوکس ویژه ورزشی روسیه ایران قرقیزستان

دیگر خبرها

  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • دیوید تیلور در انتخابی تیم ملی آمریکا باخت!+ویدیو