Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که محور مقاومت خواب دشمن را آشفته کرده است، گفت: بعد از انفجار پایگاه عین الاسد در عراق ابهت پوشالی آمریکا شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، همایش «حوادث تروریستی آمریکایی و شهادت نخبگان جهانی؛ وظایف دولت ها و مسؤولیت ملت ها» همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای دی ماه 96 مرکز تبیان کابل، عصر امروز در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام والمسلمین «سید عیسی حسینی مزاری» در این همایش با بیان این که امت اسلام باید دشمنان خود را بهتر بشناسند، گفت: باید پیامدهای حرکت های تروریستی آمریکا در کشورهای مختلف را به خوبی بررسی کنیم و بدانیم که آمریکایی ها به این روند به اهدافی می‌ خواهند برسند.

 

رئیس مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان افزود: از چند دهه قبل به این طرف، منطقه ما دچار آشوب و جنگ و نا امنی است و یکی از عوامل عمده این وضعیت، آمریکایی ها هستند و در همه فعالیت های تروریستی که در ایران، افغانستان و سوریه و لبنان و عراق و کشمیر و حتی در اروپا عملیات های تروریستی که صورت می‌ گیرد همین آمریکا دخیل اند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: آمریکا اگر کمی عقل داشت باید می‌ دانست که هیچ حکومت و دولتی با خون باقی نمانده است و در طول تاریخ، قدرت ها تحت هیچ شرایطی نتوانستند با قتل و ترور و تخریب به جایی برسند و امروز هم آمریکایی با روشی که پیش گرفته اند باعث تزلزل پایه های قدرت، تخریب وجهه و فراهم شدن زمینه های نابودی خودشان را بیش از گذشته فراهم کرده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مزاری با اشاره به این که شرایط امروز در افغانستان و خون های ریخته شده در این کشور بی پاسخ نمی ماند، گفت: شما دیدید چه تأثیر شگرفی از ترور سردار شهید سلیمانی بر جای ماند، بنابراین این خون ها آرام آرام موجب انهدام آمریکا می‌ شود چراکه امروز تنفر عمومی نسبت به استکبارجهانی دیده می‌ شود.

 

وی بیان داشت: فرهنگ جهاد و مقاومت در حال فراگیری است و این فراگیری در حال نهادینه شدن است و این محور مقاومت دمار از حکومت های استکباری درآورده است که این ناشی از قدرت اسلام و محور مقاومت است.

 

رئیس مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که محور مقاومت خواب دشمن را آشفته کرده است، تصریح کرد: آمریکا در حال دست و پا زدن است و نتیجه قتل و کشتار آنها بر علیه خود آنها دیده می‌ شود.

 

وی اضافه کرد: بعد از انفجار پایگاه عین الاسد در عراق ابهت پوشالی آمریکا شکسته شده است و قطعا این حرکت در کل دنیا گسترش پیدا کرده و هیچ حرکتی از آمریکا و ایادی او نمی ترسد.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی فهما نماز جمعه سقوط هواپیمای اوکراینی رویداد ملی فهما طرح ملی فهما طرح ملی فهما مرکز فرهنگی تبیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناو آمریکایی عازم مدیترانه می‌شود/ سپاه پاسداران: ضربه به منافع ایران پاسخ قاطع در پی دارد

آمریکا در واکنش به حمله موشکی ایران علیه اسرائیل یک فروند ناو جنگی خود را همراه ۲۵۰۰ تفنگدار به شرق مدیترانه اعزام می کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ال‌بی‌سی، دولت آمریکا اعلام کرده در واکنش به حمله موشکی ایران علیه اسرائیل ناو جنگی USS Bataan را همراه ۲۵۰۰ تفنگدار دریایی عازم شرق دریای مدیترانه می‌کند. پایگاه‌های آمریکا در عراق در حالت آماده‌باش قرار گرفته و سعی می‌کنند موشک‌های ایران را رهگیری کنند.

علاوه بر این، ایالات متحده دارای دو ناوشکن و یک رزمناو در دریای سرخ است که به طور کامل به سلاح‌های ضد موشک مجهز هستند. این ناوها نیز دستور دارند هر موشک یا هواپیمای بدون سرنشین به سمت اسرائیل را هدف بگیرند.

به گزارش ایمنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی!

با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تأمین مطالبه‌ی به حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران:

۱. به دولت تروریستی آمریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد ؛ همچنین آمریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تصریح می‌شود ، هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.
به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود.

کد خبر 744258

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی گنبد آهنین اسراییل را درهم شکست
  • پاسخ مقتدرانه سپاه ابهت پوشالی صهیونیست‌ها را فرو ریخت
  • با عملیات وعده صادق، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در انظار عمومی در هم شکسته شد
  • طرح روسیه برای گسترش روابط با طالبان و کاهش نفوذ آمریکا
  • پاسخ مقتدرانه سپاه ابهت پوشالی صهیونیست ها را فروریخت
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • فرو ریختن ابهت پوشالی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق
  • هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در عرض چند ساعت پیش چشم مردم دنیا شکسته شد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در هم شکست
  • ناو آمریکایی عازم مدیترانه می‌شود/ سپاه پاسداران: ضربه به منافع ایران پاسخ قاطع در پی دارد