Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:25:33 GMT

اجرای ۲۵۰۰ برنامه ویژه دهه فجر در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۳۳۸۳

اجرای ۲۵۰۰ برنامه ویژه دهه فجر در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای ۲۵۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه دهه فجر در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب در گفت‌وگو با ایسنا، از اجرای ۲۵۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه دهه فجر در این استان خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای اقشار مختلف و به‌ویژه جوانان در نظر گرفته شده است.

وی توجه به گام دوم انقلاب را از اولویت‌های دهه فجر امسال برشمرد و افزود: تبیین گام دوم انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر اولویت‌های ما در برنامه‌های دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که حفظ روحیه انقلابی و توجه به دغدغه جوانان از دیگر موضوعاتی است که در برنامه‌های دهه فجر به آن توجه خواهیم کرد، اضافه کرد: اکنون در تمامی شهرستان‌های استان ستادهای دهه فجر فعال شده و جلسات مورد نظر را جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دهه فجر برگزار می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد