Web Analytics Made Easy - Statcounter

خولن لوپتگی، سرمربی سویا، به تمجید از همتای خود در رئال‌مادرید یعنی زین الدین زیدان پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، فردا دو تیم رئال مادرید و سویا در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته بیستم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی علاوه بر حساسیت های جدولی، به لحاظ حضور سرمربی سابق رئال مادرید روی نیمکت سویا یعنی خولن لوپتگی از جذابیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوپتگی که سابقه چند ماه حضور ناموفق در رئال مادرید را پشت سر گذاشته، حالا به تمجید از همتای خود یعنی زین الدین زیدان پرداخته است. او در این رابطه گفت: " کاری که زیدان در رئال مادرید انجام داده فوق العاده است. همچنین نتایج و جام هایی که به دست آورده نیز قابل تحسین هستند."

 

 

سویا در ۱۲ بازی اخیر که در سانتیاگو برنابئو برگزار کرده مقابل رئال مادرید شکست خورده است. با این وجود لوپتگی می‌گوید که تیمش به این موضوع توجهی ندارد: "ما به این موضوع فکر نمی‌کنیم. شما هر چیزی را که در یک بازی انجام دهید، نتیجه اش را دریافت می کنید. ما با اطمینان پا به این دیدار می گذاریم حتی اگر بدانیم که رئال مادرید می‌تواند مشکلات زیادی برای ما ایجاد کند."

زیدان (سرمربی) خولن لوپتگی (سرمربی) رئال مادرید سویا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی خولن لوپتگی سرمربی رئال مادرید سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، نام پپ گواردیولا مترادف با مشکلات رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپاست. بله، درست است که رئال توانسته پپ را زمانی که او در بایرن بود و حتی روی نیمکت سیتی حذف کند، اما حقیقت این است که سرمربی اسپانیایی در لیگ قهرمانان اروپا بیشترین ضربه را به رئال زده است.

در مجموع سه بار گواردیولا رئال مادرید را از لیگ قهرمانان حذف کرده است. اولین بار در سال 2011 بود که او روی نیمکت بارسلونا بود. دو بار دیگر در سال های 2020 و 2023 در منچسترسیتی. حالا گواردیولا با چهارمین حذف رئال مادرید در لیگ قهرمانان آماده می شود.

سرمربی کاتالان  به مصاف رئال مادریدی خواهد رفت که متخصص پایان دادن به منطق و از بین بردن تمام آمارهای منفی است. رئال از سال 2004، یعنی 20 سال پیش، که مقابل موناکو حذف شد، دیگر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کنار نرفته است.

از آن به بعد رئال همیشه این مرحله را پشت سر گذاشته و تاکنون یازده بار موفق به صعود به نیمه نهایی شده است. 

بازی رفت در برنابئو 3-3 مساوی شده و باید دید رئال امشب برابر کابوس چمپیونزلیگی‌اش ورق را بر می گرداند یا خیر؟

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • بلینگام: مردم فکر می‌کنند منچسترسیتی صعود می‌کند اما ما رئال مادرید بزرگ هستیم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • گواردیولا: تعریف‌هایم از رئال را کسی باور نمی‌کند
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان