Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری قم بر ضرورت استفاده از تکنولوژی‌های روز برای اطلاع‌رسانی به مردم در ایام نوروز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم، با بیان اینکه زمان فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی سال 1399 با توجه به همزمانی ایام نوروز و اعیاد شعبانیه یکماهه است، اظهار کرد: به همین خاطر باید برنامه‌ریزی منسجم برای خدمت‌رسانی شایسته به زائرین و همشهریان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به افزایش استفاده از بوستان فدک، امام رضا(ع) و بهره‌برداری قابل توجه از بوستان فدک به عنوان استراحت‌گاه مناسب شهری در ایام نوروز، تصریح کرد: مسافرانی که وارد شهر قم می‌شوند عمدتاً می‌خواهند از امکانات عمومی استفاده کنند و بضاعت کمتری برای استفاده از هتل‌ها و… دارند و باید تسهیلات لازم برای آنها فراهم شود.

سامع با اشاره به نقاط قوت و ضعف خدمات‌رسانی نوروزی در سال 1398 گفت: جمع‌آوری بیش از 900 تن پسماند در روزهای پایانی، تامین نظافت شهری، نصب قاب‌بنرها در سطح شهر، کاهش آمار متکدیان، معتادیان و کارتن‌خواب‌ها در شهر، کاهش آمار تلفات ناشی از حوادث در شهر به طوری که سال گذشته در ایام نوروز هیچ موردی ناشی از حوادث استراحت‌گاه‌ها و اقامت‌گاه‌ها نداشتیم، حضور همه جانبه مدیران در سطح شهر، افزایش میزان ظرفیت پارکینگ سطح شهر و… از جمله نقاط قوت خدمت رسانی در ستاد نوروزی 1398 بود.

وی ادامه داد: وجود بنرهای متعدد فرهنگی و اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی به صورت داربست و ناایمن، ایجاد ترافیک در بلوار زائر و هسته مرکزی شهری، عدم درج شهرهای همجوار در نقشه شهر، کمبود امکانات در برخی استراحت‌گاه‌ها، کمرنگ بودن حضور برخی نمایندگان سایر بخش‌ها در ستاد اطلاع‌رسانی هم از نقاط ضعف خدمت‌رسانی در نوروز امسال بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به بازدید از بوستان‌ها و محل‌های اسکان شهری برای بررسی ایمنی و امکانات، اظهار کرد: باید مانوری در حوزه ایمنی برای پارکینگ‌ها و بوستان‌های شهری برگزار شود.

سامع بیان کرد: در روزهای بارندگی مجبوریم در اماکن مسقف مسافران را اسکان دهیم که به حدود 18 نقطه در این خضوص رسیده‌ایم و باید این نقاط به آتش‌نشانی اعلام شود تا ایمنی را تامین کنند.

وی همچنین بر استفاده از تکنولوژی‌های روز برای اطلاع‌رسانی به مردم در ایام نوروز و مناسبت‌های دیگر تاکید کرد.

منبع: فارس

کلیدواژه: نوروز قم شهرداری خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: در ایام نوروز نزدیک به ۵ تن و ۴۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزبانان جمهوری اسلامی ایران کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به کشفیات مرزبانان و مقابله با باند‌های قاچاق سلاح و مهمات، مبارزه با قاچاق مواد مخدر اظهار داشت: در ایام نوروز ۲۰ سوداگر مرگ در چندین باند قاچاق نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف بیش از یک میلیون لیتر انواع سوخت قاچاق در درگیری‌های دریایی و خشکی مرزبانان با قاچاقچیان خاطر نشان کرد: این میزان کشفیات سوخت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۷ درصدی دارد.

گودرزی از کشف ۷۳۱ راس انواع دام سبک و سنگین در این مدت نیز خبر داد و افزود: مرزبانان از خروج بیش از ۲ میلیون قلم انواع دارو‌های قاچاق که عمده آن‌ها دارو‌های آنتی بیوتیک بوده است، جلوگیری کردند.

وی با اشاره به کشف بیش از یک میلیون نخ انواع سیگار، از کشف میلیارد‌ها ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری در مرز‌های آبی و خشکی کشور خبر داد.

سردار گودرزی همچنین گفت که در ایام نوروز امسال ۵ دستگاه خودروی لوکس، بیل مکانیکی، موتورسیکلت و تجهیزات خودرویی و موتوری قاچاق توسط مرزبانان کشف شده است.

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • هشدار هواشناسی و آمادگی شهرداری شیراز برای خدمت‌رسانی به شهروندان
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز